Doet een Guess horloge mee in de horlogewereld?

“de meeste vrouwen”. Hmmm, interessant. Hoe ben je tot die conclusie gekomen? Steekproefsgewijs?

1 like

Vaar vooral niet blind op mijn ‘hulp’, ik ben ook heel onervaren. Vraag je vooral zelf heel goed af wat je wilt en belangrijk vindt. :slight_smile: Ik vind het wel heel leuk om mijn mening te geven, en helemaal als die ertoe leidt dat je iets over je eigen smaak en prioriteiten ontdekt. :smiley:

He’s just Guessing…

See what I did there. :wink:

3 likes

I didn’t see, could you perhaps write it in bold letters to emphasise it?

2 likes

Sorry, was te duidelijk hè? Aangepast! :sunglasses:

1 like

Precies! Ik ben er achter gekomen dat ik het type navytimer horloge echt prachtig vind. Ookal vindt een heel aantal mensen deze horloges veel te druk. En krijgen ze er discalcullie van zoals weleens gegrapt wordt. Het is voor mijn gevoel dan echt een machine wat je om je arm hebt. En ik vaar me absoluut niet blind op wat jij zegt maar ik vind het wel prettig en aardig dat je zo meedenkt. Dat er trouwens heel veel mensen zijn die met mij en elkaar meedenken op dit forum. Echt klasse.

2 likes

Obsessieve observatie van polsen.

Je zou kunnen zeggen dat je flink hebt lopen polsen? :drum::dvd:

2 likes

210 posts over Guess klokkies.
Indrukwekkend! :+1:

Ik denk dat de topicstarter er wel uit is…tijd voor een nieuw topic.
:sunglasses:

:joy::joy::joy:

Maar is er nu eindelijk antwoord gegeven op de vraag van TS?

Ieder zijn smaak. In mijn geval is de navitimer een grail, fantastisch horloge.

1 like

Zelf heb ik een Guess Collection horloge gekregen van mijn moeder voor mijn 18de verjaardag waar ik nog steeds erg blij mee ben vanwege het verhaal erachter. Ook vind ik het simpelweg een mooi uurwerk.

Nu ik inmiddels 9 jaar verder meer kennis heb en mijn collectie is aangevuld met andere merken zal ik niet meer snel een Guess horloge kopen.

Mijn conclusie: je kunt er erg blij van worden, maar het valt voor mij wel onder de modemerken.

Excuus voor de matige foto :innocent:

2 likes

Dáár gaan we… Ik zet de borrelnootjes vast klaar…:sunglasses:

1 like

De beste keuze die ik lange tijd heb gemaakt, mij aanmelden op dit forum. Gisteren bij @jurgen0411 een Seiko Flightmaster SNA411P1 opgehaald! prachtig ding!! En ben als een aap zo blij dat ik dit horloge om mn pols heb en geen Guess haha. Bedankt voor alles hulp! en ik blijf gezellig rondhangen hier.

groeten Kamphuis

16 likes

Hé, top! Gefeliciteerd, geniet ervan!

1 like

Van de borrelnootjes?

1 like

Zonder foto’s wordt dat niet geloofd.

1 like

Heb inmiddels foto’s bijgevoegd!

1 like