Doneer een euro voor Veblen

Met betrekking tot onderstaand verhaal voel ik me geneigd het geld uit jullie zak te kloppen :smile:

Maar serieus. Een euro in de collectezak.

Hoe en wat misschien even via moderator en Jeroen (jtrapman)?

Voortzetting van de discussie Gestolen Rolex gekocht van Rene84… The continuing story:

4 likes

Ik doe mee, kan nog wel iets meer missen dan € 1,- :slight_smile:

Paul, hoe wil je dit gaan doen?

Count me in👍

Goed Initiatief !!

Ik doe mee…(mag ook wel iets meer zijn)

+1

Ik doe mee

Misschien handig om te weten hoeveel Jeroen nog nodig heeft.

Gezien de goedertrouwheid van Jeroen zou ik er geen moeite mee hebben het geld direct op zijn rekening te storten. Datgene wat teveel wordt gedoneerd wordt overgemaakt op giro 555

Ook ik doe mee, al vind ik eerlijk gezegd dat Rene84 zijn verantwoording dient te nemen!

1 like

Ik ook.

Laat het een signaal voor hem zijn hoe je een hele community voor of tegen je kan krijgen.

Paul, Ik daar geen enkel probleem mee dus laat maar wat weten, Jeroen!

Doen we…:euro:

Ik wil oprecht ook wel meedoen.

Ik doe ook mee!

Zet maar iets op…

Mmmm… Ik zou eventueel wel mee willen doen. Er is echter nog iemand die schade lijdt: degene aan wie Jeroen verkocht heeft. Als dit alleen om Jeroen zijn schade gaat dan ben ik er niet bij. Als de opbrengst van deze benefiet ook aan Jeroen zijn afnemer ten goede komt dan heb ik wel wat euro’s hiervoor.

2 likes

Goed initiatief, ik doe mee :+1:

I’m in. Sluit me aan bij Eric. Als we een wat meer substantieel bedrag (50 euro?) per persoon doen komen we een heel eind.

Windhund heeft denk ik gelijk, we moeten dan ook eigenlijk de beide partijen helpen. Misschien willen onze vrienden van het UK forum ook wel bijspringen. Heeft iemand daar warme contacten?

Dit had ons tenslotte allemaal kunnen overkomen.

1 like

Misschien is het slim om van die Euro tjes een scherpe advocaat te betalen en Rene84 met zijn ballen aan de hoogste boom te spijkeren?

Hendrik

3 likes

Jeroen heeft het geld al ontvangen bij het verkopen van zijn Rolex, maar betaalt in termijnen persoon T.
Dus dan is de actie voor één iemand :wink:

1 like

Is er een internationale database van gestolen dure horloges?

Zoiets:

http://www.watchfacts.com/theft-check.html