Doxa horloges - seriously cool divers!

Net bericht gehad van Doxa, binnen 10 dagen zou ie er moeten zijn! :metal:

1 like

:wink:

Dit betreft Patek Philippe toch?

Kunnen @Eddio en jij iets beter lezen a.u.b. Anders ben ik mezelf constant aan het herhalen. :man_facepalming:

1 like

En heb je aub een bron waar je die prijs ziet van een Doxa rubberen band op de site? Ik zie hem namelijk niet…

1 like

Dat heeft @Crisis nagevraagd, toch? Via de e-mail. :postbox:

Yes…

1 like

Ik zou ook echt graag een Doxa proberen… alleen denk te groot voor mn ielige polsjes haha

Klopt helemaal…

Please be informed that the suggested retail price for the SUB 300T with bracelelt in BoR is EURO 1’890.00 and for the rubber strap for SUB 300T with folding clasp is EURO 440.00 = Total amount EURO 2’330.00.

@RLC, heb je we zo’n mooie folding clasp waar jij altijd van die puike foto’s van plaatst :wink:

2 likes

Ondingen! :smile:

1 like

staat niet op de website, ik heb ze gisteren gemaild en vandaag antwoord gehad:

Citaat
Regarding your request please be informed that the actual 300T rubber straps are compatible with the SUB 1200T.
If you would like to purchase a rubber strap SUB 300T incl. folding clasp the suggested retail price is EURO 440.00 and without folding clasp EURO 250.00.

1 like

Sterker nog, hij mag wel komen zo onderhand… :sweat_smile:

image

10 likes

Er zijn in het verleden problemen geweest met het service-center van Doxa. Misschien is het ondertussen verbeterd.

https://forums.watchuseek.com/f34/please-convince-me-about-doxa-customer-service-3943866.html

1 like

Doxa is enige tijd geleden opgekocht door een Chinese investeringsmaatschappij. Ik denk dat ze onder de Doxa vlag modellen pushen als zijnde Doxa die niets met het oude Doxa te maken hebben.

Maar als eigenaar van het merk Doxa mag je natuurlijk die merknaam jammer genoeg te pas en te onpas op je prullen plakken natuurlijk.

Ik zou het niet weten of de service verbeterd is inmiddels.

Ik weet wel dat ze engelstalige horlogeforums onder druk hebben gezet middels gerechtelijke stappen om negatieve berichtgeving over Doxa te verwijderen.

Ook leden zijn individueel onder druk gezet die negatief over Doxa hebben gepost.

Dit is gebeurd na overname van Doxa door een Chinese investeringsmaatschappij.

3 likes

Mannen dit is al ruim besproken in het andere Topic.

Doxa is nu in Europa verkrijgbaar. Ik heb keurig antwoord gehad op alle correspondentie.
Bereidt jullie nu maar voor op een heuse Doxa invatie op het forum. Al die negativiteit gaat niet helpen. Als je hem eenmaal wil komt ie er gewoon.

1 like

Ik heb niks tegen Doxa.
Ik vind de duikers erg cool zelfs.

Maar dit zijn gewoon feiten, heeft niks met negativiteit te maken.

En heb het niet meegekregen in het andere topic.

Weet je wat het is? De een heeft goede ervaringen de andere slechte. Er zijn hier leden die een permanente erectie van Seiko krijgen. Mij heeft het merk alleen maar teleurgesteld. Ik heb nog nooit een Doxa gehad. Ga ik issues krijgen? Ik weet het niet maar ik wil hem gewoon.
Het internet is ook geen goede graadmeter. Goed voorbeeld is een filmpje van iemand die Tudor service door het slijk haalde maar dit bleek aan de AD te liggen. Ik heb top ervaringen met de Service van verschillende merken maar daar zullen net zoveel slechte ervaringen tegenover staan. Als het allemaal slecht zou zijn is het snel gedaan met een merk.

5 likes

Ook nog nooit een Doxa gehad.

Ik vind deze geweldig maar wist pas van het bestaan van deze uitvoering af nadat hij al uitverkocht was…

7 likes

Prullen? :thinking:

Even voor de duidelijkheid, ik bedoelde met ā€œnog even nietā€ dat ik moet wachten met ā€œmy call to adventureā€ omdat ik hem nog niet heb… :hugs:

1 like

Ik bedoel die modellen op de Aziatische Doxa website die eruitzien als plakmerk horloges.

1 like