Dpvh 👍

Civiele Sturmanskie uit zijn geboortejaar verkocht aan @Dpvh was fijn contact per PM en erg leuk om hem in levende lijve te ontmoeten en onze hobby te bespreken! Absolute aanrader!

1 like

Leuke vintage chrono verkocht aan Serge. Top contact, gepassioneerde kerel, komt afspraken na. Meer kan je in een koper echt niet willen. Heel erg zeker een aanrader als handelspartner!

2 likes

Serge heeft van mijn een Seiko SNZG15 overgenomen (als cadeau aan zijn vader…leuk!). Zeer plezierige communicatie over&weer, en alles was perfect en snel geregeld. Top! :thumbsup:

3 likes

Ik heb een fijne koop gehad met Serge. Goede en vlotte communicatie en hij stelt zich flexibel op. Jammer dat ik het horloge niet in persoon heb kunnen ophalen vanwege een sportongeluk(je). Een betrouwbare en eerlijke verkoper. Ik heb zeer plezierig zaken met hem gedaan!

1 like

Prima deal gedaan met @Dpvh. Een vriendelijke en geduldige koper. Top!

1 like

Ook een prima ervaring gehad met Dpvh. Dugena chrono aan hem verkocht. Prima communicatie via pb en komt alle afspraken perfect na. En natuurlijk leuk om hem in levende lijve te ontmoeten.

Perfecte koper; aanrader. :thumbsup:

2 likes

Gewoon goed en vriendelijk :+1: Veel plezier met je mooie horloges !!

1 like

Na de horlogeforum meeting vergat ik een horloge in het lokaal, dewelke door @Dpvh werd gevonden. Hij meldde dit op het forum en stuurde erg snel het horloge naar me toe toen ik aangaf dat het van mij was.
Nogmaals bedankt!

1 like

Horloge overgenomen van @Dpvh. Super vriendelijk. Kreeg er zelfs een extra strap bij. Zeker een aanrader. :ok_hand:t3:

2 likes

Paar bandjes aan @Dpvh verkocht, vriendelijk, snelle reactie, snelle betaling. Alleen maar thumbs up :+1:

:pray:t3::pray:t3::pray:t3:

2 likes

Horloge overgenomen van @Dpvh. Snelle reacties en duidelijke communicatie. leuk gesprek gehad en ben erg te spreken over hoe hij om is gegaan met de verkoop van dit gewilde horloge.

2 likes

Prachtig horloge overgenomen van @Dpvh. Duidelijke en vlotte communicatie. Na betaling werd het horloge meteen goed verpakt, aangetekend en verzekerd verzonden.
Aanrader!

1 like