Draken Tugela duiker op kickstarter

Al gezien? http://drakenwatches.com

Ziet er wel aardig uit al zeg ik het zelf en voor de prijs wel eens leuk om te proberen imo :smiley:

2 likes

De prijs zou het enige kunnen om dit te willen, horloge voegt niets toe aan wat er al op de markt te krijgen is. Beetje het probleem met al die Kickstarters.

4 likes

Vind die blauwe kleur niet onaardig, maar het klinkt wel als een horloge voor een 12 jarige.

1 like

Mee eens hoor :slight_smile: Blijft natuurlijk altijd wel een moeilijk dingetje om met wat nieuws te komen. Helemaal bij een diver die ook nog eens niet teveel mag gaan kosten.

Goed verhaal, ook.

1 like

lol

Die luminous date is toch wel een leuk detail.
Nog nooit opgemerkt: komt dat vaker voor?

1 like

Aardig detail inderdaad. Nog niet eerder gezien. Wel lume in de kroon. Je moet wat als je horloge verder niet interessant is en niks toevoegt…

Een horlogemerk hoeft toch ook niet meteen baanbrekend of vernieuwend te zijn? Ik vind het alleen maar goed dat er meer keuze is en ik moet zeggen dat ik dit horloge ook erg geslaagd vind. Bovendien heeft het een eigen design en een mooie prijs.

1 like

Ik moet zeggen dat ik hier wel van gecharmeerd ben. Leuke klok voor een leuke prijs.

De rode bezel is wel geinig aangezien er ook rood in de dial en wijzer verwerkt zit.
Weet iemand wat de afmetingen zijn?

Best een leuk kaliber zit erin en de prijs is behootlijk redelijk.

Misschien toch een keer aan de duiker :grimacing:

In ieder geval een 42 mm diameter

1 like

Bezilinlay is aluminium.
Voor mij een dealbreaker.
Verder een leuk model.

1 like

Ik heb dit project een tijd gevolgd (2015-2016) en wat tips gegeven bij het maken van de rendering. Toch afgehaakt op het uiteindelijke design. Wel gaaf dat hij na anderhalf jaar toch blijft doorzetten.

Vergeet niet de verzendkosten, invoerrechten, BTW en de inklaringskosten meet te rekenen…

Je hebt gelijk,was ik even aan voorbij gegaan.

Blijf dan ook uit de buurt van bijv. Vintage Rolex

Weest niet bevreesd: dat doe ik beslist.

En hop weer 42mm voor een duiker… dealbreaker voor mij, bij 40mm had ik wel ingeschreven.
Zou overigens wel eens een Squale 1521 willen passen met 42mm