dreski

Vandaag toegetreden tot de illustere groep van ex-Dreski horlogebezitters:D Prima contact en het bewuste horloge uitstekend verpakt ontvangen(tu)

Na kort PB- en telefonisch contact besloten de Viewmatic van Dreski over te nemen. Direct een afspraak kunnen maken op station Amsterdam Amstel.
Na anderhalf uur reizen kwam ik eindelijk aan en daar stond hij dan :wink:
Even op een bankje gezeten en een praatje gemaakt, het wonderschone horloge om mijn pols gehad en gekocht.
Het horloge is zeer goed gedragen en is als nieuw. Ik ben er ontzettend blij mee!!
Duidelijke en snelle reacties van Dreski, een aardige, eerlijke en vriendelijke man.

Bedankt voor alles Dreski, ben er ontzettend blij mee! :smiley:

Krentenbol Schreef:

Na kort PB- en telefonisch contact besloten de
Viewmatic van Dreski over te nemen. Direct een
afspraak kunnen maken op station Amsterdam
Amstel.
Na anderhalf uur reizen kwam ik eindelijk aan en
daar stond hij dan :wink:
Even op een bankje gezeten en een praatje gemaakt,
het wonderschone horloge om mijn pols gehad en
gekocht.
Het horloge is zeer goed gedragen en is als nieuw.
Ik ben er ontzettend blij mee!!
Duidelijke en snelle reacties van Dreski, een
aardige, eerlijke en vriendelijke man.

Bedankt voor alles Dreski, ben er ontzettend blij
mee! :smiley:

Hoi Ava,

Dat was een leuke transactie. Ik ben ook blij dat hij in goede handen is gevallen want het blijft een heel mooi horloge. Nogmaals veel draagplezier.

Bij deze wil ik ook even een meer dan prima koop ervaring bij Dreski vastleggen. Bedankt!

Horloge geruild met Dreski. Ging prima! (tu)

Orient Mako XL gekocht van Dreski, snelle service en goed verpakt TOP (tu)

Seiko duiker van Dreski overgenomen, perfect! (tu)

Dreski heeft net een g-shock van me overgenomen.
Snelle betaling, en prettige communicatie.

Absoluut voor herhaling vatbaar, top verkoper/koper (tu)

Deze week Citizen overgenomen van Dreski.
Horloge komt goed verpakt bij me aan en voldoet aan alle verwachtingen.
Prima verkoper en inpakker.

Heb vandaag mijn eerste echt ex-Dreski, een G-Sgock GW-5600BC.

Bullitproof verpakt precies zoals beloofd, echt een top verkoper!

Afgelopen weekend een Steinhart van Dreski overgenomen namens mijn vader. Snel verstuurd, en ook snel binnen :slight_smile:
Horloge was perfect verpakt, en helemaal in perfecte staat etc.

Een aanrader dus! (maar dat weet iedereen al :D)

Zojuist direct uit de bioscoop even doorgereden naar station RAI om de twee GSHOCKS die André te koop had staan over te nemen.

De horloges zien er super uit! Na een gezellig praatje (o.a. over captain america, aanrader!) weer naar huis gegaan.

Dankjewel André!

DennisK Schreef:

Zojuist direct uit de bioscoop even doorgereden
naar station RAI om de twee GSHOCKS die André te
koop had staan over te nemen.

De horloges zien er super uit! Na een gezellig
praatje (o.a. over captain america, aanrader!)
weer naar huis gegaan.

Dankjewel André!

Graag gedaan het was een leuke transactie. Altijd leuk om andere G-Shock fans te ontmoeten. (tu)

Ook ik hoor nu bij de club van ex-Dreski bezitters. Die term is een begrip aan het worden, of was dit eigenlijk al.
Een Orient Mako XL overgenomen en deze werd al bezorgd nog voordat de betaling was gedaan! (tu)

Goed verpakt, nette klok.

Bedankt André!

prima verkoper!

Vandaag mijn tweede dreski-klok in de bus gekregen!

Horloge was perfect zoals omschreven, ik heb alleen de ontmijningsdienst moeten bellen om het pakket open te krijgen, zo goed was alles ingepakt! :wink:

Bijzonder vlotte en aangename communicatie ook, een echte aanrader! (tu)

T.

De ‘Dreskiklok’ is een begrip op dit forum, en ik kan er nu over meepraten. Ik heb een leuke Citizen duiker in absolute nieuwstaat van hem overgenomen. Werd na supervlot contact razendsnel verzonden. Wat mij betreft mag ‘Dreskiservice’ dus ook in het horlogewoordenboek. Graag tot een volgende keer!

Top. Supersnel verzonden, keurig verpakt en een horloge zoals omschreven. Het was goed en prettig “zaken” doen met Andre.

(tu)

Zag net ook de casio collectie van "dreski"
Zag er super uit maar heeft deze dreski ook een webshop/site met de modellen die hij te koop heeft?

Ook een lekker vakantie horloge overgenomen van André.
Goed contact en horloge ziet er perfect uit.

Bedankt.
Martin