Dresser no date, suggesties?

Dat denk ik ook, alleen die datum puist, tenminste ik zie dat als een puist.
Ff snel op de foto een no date gecreëerd

Veel beter toch

2 likes

True.

En die lugs. Heerlijk.

1 like

Haha smaken verschillen…ik vind hem met “puist” prachtig.

1 like


Hamilton Intra Matic.
Met doorkijkbodem.

2 likes

Daarom is het zo fijn dat smaak bij iedereen verschillend is, moet je na gaan dat iedereen dezelfde horloge mooi zou vinden, bijzonder NA verslagen krijg je dan :joy:
Waarschijnlijk zou dit wel ideaal zijn voor @daffie :grimacing:

2 likes

Wel eng hoor :astonished:

1 like

2 likes

Zou juist rustgevend voor je kunnen zijn :see_no_evil:
Wat ga je dan met die tijd doen die je overhoudt?

1 like

https://www.oris.ch/en/watch/oris-james-morrison-academy-of-music-limited-editi/01-733-7762-4085-set

1234 stuks, sinds november 2019. Secondenwijzer als een stemvorkje, prachtig.

1 like

Prachtig horloge !

1 like

Vintage Credor kan ook. Sublieme afwerking en robuste HAQ 8j. (Volgens seiko ingenieurs het beste seiko HAQ uurwerk)

1 like

Las in het ‘aanbiedings topic’ alhier op HF dat diverse horloges van ORIS in het Outlet Center in Roermond NU in de aanbieding zijn met tot wel 20% korting ( neem aan op de RRP ? ).

Dit ; Leuke online aanbieding gezien ergens? Meld het hier *Part II* even doorscrollen naar beneden.

1 like

Two-tone pointer date is idd chique :ok_hand:

Dat is toch gewoon de Oris Boutique in Amsterdam?

2 likes

Moet je diegene die dat postte in dat aanbiedingstopic even direct vragen…zou kunnen.

1 like

Ik zoek zelf iets vergelijkbaars, maar
-kleiner (<38mm)
-goedkoper (<500)

en nu blijft het een kwestie van smaak, maar die Nomos Orion, Sinn 556 (zeker die versie die @Jasper poste) en en Hamilton Intra-Matic (waar het date venster toch best classy gedaan is) zouden op m’n shortlist staan als ik jou was.

1 like

Er staat :

:sweat_smile: kan er niks anders van maken. En daar is er maar eentje van in Nederland.

1 like

Uiteraard, A’dam.

2 likes

Kijk FransT daar is je antwoord. Bedankt ErikST :wink:

2 likes