Dressing down a dress watch

Hier die van mij; heerlijk horloge om te dragen. :slightly_smiling_face:


13 likes

Mooi ding :slight_smile: Ben niet gewend van Breitling dat ze relatief rustige horloges maken buiten de superocean heritage.

2 likes

Is dit niet degene die ook in het grijs komt? Dan heb ik die nl ook nog even serieus overwogen.Mooi ding.

1 like

Dank je! Ik zou zo niet weten of hij ook in het grijs komt. Ik was gek op de blauwe en toen hij destijds op dook bij Jaap @SuperC heb ik hem voor een mooie prijs gekocht. Prachtig ding; heel blij mee nog altijd. :slightly_smiling_face::ok_hand:

1 like

Je zou eens een dress watch met een stalen band kunnen kopen, zoals bijvoorbeeld deze Victorinox Alliance. Mocht het staal op den duur niet bevallen of je wilt toch weer wat “dressing up” kun je er altijd een mooie leren band op zetten.
Verder helpt het natuurlijk door een andere kleur wijzerplaat te kiezen, dat beperkt de overlap met de Visodate. :sunglasses:

.

2 likes

Nomos Club Campus 38… Is ook een van de horloges op mijn verlanglijstje.

Een nato doet 't altijd prima om de boel wat informeler (en meer zomers) te maken

4 likes

@Lugs Was het niet deze in het grijs die ik je toen in de bios liet zien? Waarop je reageerde met;Jij een Breitling?

Correct. En ik snap nu de uitzondering.

1 like

Mooie combinatie.

1 like

Ik zat een soortgelijk vraagstuk rond mijn Longines Conquest Heritage. Ik merkte dat hij op de originele band een beetje te formeel droeg.

Toen heb ik een redelijk grove Dstrap laten maken, die je normaal eerder om een toolwatch zou zien.

Nu draagt het horloge wat meer casual.

4 likes

Nu weet ik het zeker idd,de Premier zie ik,na aanklikken.Wat me zo aantrok was dat ik hem chique en breed inzetbaar tegelijk vond met zijn 10atm.

1 like

Dat is het exact! :+1:

1 like

Wat dacht je van een Tag Heuer Carrera Cal 5? In vele kleuren verkrijgbaar 39mm en met verschillende strap opties…

https://hodinkee.imgix.net/shop/images/cf4a0566-f089-497a-947f-c7952071ef51/Tag24-Natural.jpg?auto=format&dpr=2.625&fit=max&fm=jpg&ixjsv=2.2.3&q=88&usm=12&ixlib=react-8.4.0

4 likes

Gewoon casual banden erop gooien :joy: :+1:

3 likes

Zoals @amaris al schreef: bandjes kopen! :sunglasses:

Mee eens, Super Ocean is super rustig😁

Als ik jou was, zou ik 'm nog eens passen, er vervolgens een andere band bijdenken en je bent mogelijk meteen klaar.

Wat mij betreft niet echt een dresser en met de nato -waar ik 'm 9 van de 10 keer op draag- zeker niet. Maar met een lederen bandje is het een heel ander gezicht.

Heb je al eens naar een Brunmontagne gekeken?

Strak, met wat speelse trekjes.

2 likes