Dresswatch: nieuw of vintage?

:joy: ik zat er ook een factor 3 naast…

En ik blijf maar gewoon sparen voor een zenith of een jlc .

1 like

Hier kun je even lekkerbekken!

270K zie ik…valt weer mee!

2 likes

Ah dank…ja altijd lekker ff apegapen…:+1:

1 like

Volgens Uhren Exclusiv "bijbel " kost ie…

tromgeroffel……

€ 395.300

:flushed:

1 like

Die andere is de ‘gewone’ gouden versie waarschijnlijk.

Valt mee idd qua prijs. Maar is mij té plat dus ik laat 'm schieten…jammer wel. :smile:

Holy Moly though…:heart_eyes:

5 likes

ja, er zijn verschillende uitvoeringen.

maar welke uitvoering dan ook: niet te betalen (door mij)

1 like

Bijzonder mooi horloge! Helaas onbereikbaar!
Wat is een “minute repeater” functie?

Dan geeft ie de tijd aan door middel van een “pingeltje” de hamertjes daarvoor zie je op de foto onder het woord Vacheron.

voor uren, kwartieren en minuten verschillende toonhoogte’s

Dit is mijn minute repeater:

3 likes

Zitten belletjes in om na een druk op de knop in vesrchillende tonen de uren en minuten te laten horen.

2 likes

Wordt een lastige afweging mijn huis of deze beauty

3 likes

Bedankt @tompj en @anon33714818EV, ik kende deze complicatie nog niet :slight_smile:

5 likes

Als ie waterdicht is kun je er mee onder de brug slapen.

5 likes

Top!
Bijzonder complex om die complicatie te bouwen en top te laten klinken. Echt vakmanschap van de bovenste plank.

1 like

Zoals Tompj zegt.

En als je een prachtig restauratie verslag van een pocket watch met repeater wilt lezen…onze @Koen kan er wat van! :ok_hand:

4 likes

Ik moest wel gelijk aan deze denken bij het zien van de wijzerplaat: 43efd524_pellikaantiming_pt2081209

Mwoah, er zijn wat gelijkenissen maar vind m toch totaal anders. Vind de ornament 1 echt een topproduct. 3D geprinte kast en de passie die Michiel er in stopt spat er van af. Maar net als met de meeste horloges moet je deze in de hand gehad hebben. Een topproduct uit delft.

Vintage, voor value for money en karakter! Plus: wat vruuger een sports watch was, kan nu soms best voor dressy door.

3 likes

Vintage.
Een mooie JLC, of een gouden Omega.