Drie kleine klokjes op horloge

Goedemiddag, ik heb een nieuw horloge gekocht. Hier zitten 3 kleine klokjes op en 3 extra knopjes. Kunnen jullie mij vertellen waarvoor dit is? Bedankt!

2 likes

Links de dagen van de week
Rechts de dagen van de maand
Onder 24 uurs weergave

Knopjes zijn waarschijnlijk om de kleine wijzers van dag en maand weergave in te stellen.

5 likes

zat er geen gebruiksaanwijzing bij?

OMG ā€¦

7 likes

Mensen, TS is nieuw. Dit is mijns inziens dezelfde categorie als ā€œgevonden in de nalatenschap van opaā€.

1 like

Waarom koop je het als je deze vraag nog moet stellen?

Iedereen heeft moeten leren. Loop niet zo te zeikenā€¦

Welkom op het altijd ā€˜gezelligeā€™ HF.

15 likes

Om dezelfde reden waarom jij en ik een horloge kopen: omdat we ervoor vallen. Enige verschil is dat wij de gebruiksaanwijzing al kunnen dromen. Maar goed, al doende leert men. Zelf begon ik immers ooit ook bij nul.

8 likes

Nog een niet zo moeilijk raadsel: wat is de reden dat de TH van de dag-aanduiding rood gekleurd is? :wink:

1 like

Tag Heuer?

1 like

Welkom op het forum Keziah en je hebt een mooie Hilfiger. :+1:

Veel plezier ermee!

1 like

Van harte welkom op het HF en ik zou bijna zeggen: ā€˜Leave while you still canā€¦!ā€™ :smiley:

Veel plezier met je nieuwe horloge! :relaxed:

1 like

Het is altijd nog beter dan die kermisklantenklokkies waar de registerwijzers geplakt zitten en de knoppen nulkommaniksgeen functie hebben.

1 like

Helemaal mee eens! Niks mis mee voor een quartz horloge :slight_smile:

En dus?

Het is mij gelukt hem in te stellen! Bedankt voor de mensen die echt geholpen hebben. Met de rest van de ā€œtipsā€ kan ik niet zoveel.

16 likes

Laat je er niet door ontmoedigen. Er zitten hier zeer OK mensen tussen, ook al wordt er af en toe wel eens vinaigrette geĆ¼rineerd. Ik weer wat geleerd, ik wist helemaal niet dat Hilfiger ook iets met horloges deed, en zeker niet met Zeigerdatums. :wink:

1 like

Zegt iemand die vandaag lid is geworden :stuck_out_tongue:

1 like

en misschien al jaren meeleestā€¦

1 like

Of lid is geweest.:smile:

2 likes