Dunzdeck

Fijne transactie met @Dunzdeck gedaan, vlo per PB geregeld, betaling vrijwel direct binnen, kortom een aanrader!

1 like

Ik heb vorige week een bandje verkocht aan @Dunzdeck. Via de pb snelle en duidelijke communicatie en de batling was ook in no-time binnen. Bij levering ook nog een even berichtje met foto van het bandje; gewoon top! :slight_smile:

1 like

Ik heb een Steinhart OVM aan Dunzdeck (Anton) verkocht.

Alles ging gesmeerd. Communicatie betaling en afhandeling waren vlot en vriendelijk geregeld.

Aanrader! :thumbsup:

Groeten,

Noel.

1 like

Raketa verkocht aan @Dunzdeck (Anton).
Snel geld binnen gekregen en pakketje ligt op hem te wachten als hij terugkomt uit het buitenland! Veel plezier ermee en tot de volgende deal!

1 like

Ook hier een goede ervaring met @Dunzdeck. :thumbsup:

gr, HJR

1 like

Mooie Ginault Ocean Rover verkocht aan Anton. Initieel ging er wat fout waardoor we een afspraak niet helemaal goed ging, maar dat bleek door een technisch probleem te zijn. Geen enkel probleem natuurlijk, volgende dag direct weer afgesproken halverwege onze woonplaatsen de deal gemaakt. Prima afhandeling, communicatie goed.

Veel plezier met je mooie NA en plaats zo nu en dan nog even een plaatje als je wilt… :slight_smile:

1 like

Prima transactie gedaan met Anton.

Veel draagplezier. :thumbsup:

Vandaag mij Chr. Ward trident Pro aan Anton verkocht. Vanochtend zag ik een PB en vanmiddag is hij hem direct komen halen. Anton bedankt voor het prettige gesprek en veel plezier met je nieuwe duiker! Hij is super mooi…maar jammer dat hij blauw is ;).

1 like

Mooie Seiko SBDC033 overgenomen van Anton.
Goede communicatie, prima deal, snelle verzending :thumbsup:

Kortom; prima ervaring met @Dunzdeck

1 like

Prettig ervaring met @Dunzdeck !

Band verkocht aan Anton; snelle reactie, snelle betaling en leuk contact.
Dankjewel Anton!

1 like

Bandje overgenomen van Anton @Dunzdeck, allemaal helemaal prima!

1 like

Horloge verkocht aan Anton @Dunzdeck
Vlotte afhandeling, leuk contact en snelle betaling.

Kortom; goede ervaring!!

1 like

Onlangs horloge van @Dunzdeck overgenomen. Communicatie, prijs, verzending, staat van het horloge: allemaal hele dikke prima! Zeker zaken mee doen als je de kans krijgt!

1 like

Anton kocht even terug mijn Damasko. Hij moest toevallig in de buurt zijn voor een trouwerij dus spraken we af op een terrasje in de buurt. Een zeer aangename ontmoeting. Altijd leuk om iemand te treffen met dezelfde hobby. Bij Anton weet ik zeker dat hij te vertrouwen is en als je in de gelegenheid bent, neem er dan een biertje bij! :beer:

1 like

Horloge verkocht aan @Dunzdeck. Fijn contact en soepele transactie!

1 like

Perlon verkocht aan @Dunzdeck en ik lees net dat hij er blij mee is. Tot een volgende deal!

1 like

Paar dagen geleden fijne deal kunnen maken met @Dunzdeck.

Snelle reacties op pbs. Geld is tegenwoordig door instant payments snel op de rekening.

Nogmaals dank je wel voor t vertrouwen in de verzending. Bedoel heb nog nooit zoiets kostbaars verzekerd verzonden. Dikke tu en aanrader. Veel plezier met de bb58.

1 like

Afgelopen week een drietal bandjes overgenomen van @Dunzdeck
Goede communicatie, snelle verzending en top verpakt! Nogmaals dank!

Damasko verkocht aan @Dunzdeck aka Anton. Vlotte en duidelijke communicatie en dito betaling. Aanrader dus!

1 like

Ook hier een goede ervaring met Anton @Dunzdeck. :thumbsup:

Groet,
Werner