Duurt wachten op een Rolex lang...?

Aha; thanks!

Ik zag die BLRO gisteren in een filmpje naast de SMPc als vergelijking en vond em cool!

Zag dat die “blro” v.w.b listprijs op de website nog wel enigszins te betalen is na het nodige sparen ! :thinking:

Maargoed…zo werkt dat dus niet begrijp ik.

Kan nog steeds niet zo goed begrijpen dat je een Rolex niet gewoon in een winkel kan kopen eerlijk gezegd maargoed…blijkbaar werkt dit zo!

1 like

‘Wij’ willen dit met z’n allen… de (gemaakte) schaarste wekt begeerte op. Als het Rolex niet was dan konden we CTRL-F daarna CTRL-R doen met BAUNAT om maar wat te roepen… Zeker in landen waar status belangrijk is wil je iets dragen dat de ander niet heeft als bevestiging van je eigen succes.
Rolex verdient meer op de langere termijn door dit te doen.

En ik besef mij dat ik makkelijk lullen heb, met mijn BLRO.

3 likes

BLRO? Wablief?

Ff op de topic. Voor veel modellen is een wachtlijst. Tjah er zijn ook veel mensen die hem direct als ze hem hebben gelijk weer flipperen, maar dan voor de hoofdprijs. Dat is ook een optie.

1 like

En wat is hier nieuw aan Kasper? :joy: Deze info beslaat het halve forum al…

2 likes

Lijst: :white_check_mark:
Model: 114060
Bevestiging: op papiertje in kartonnen mapje
Geleverd: :white_check_mark:
Wachttijd: 3 mnd

(Bleek ook nog ergens op een memo te staan voor een gmt master LN die inmiddels niet meer gemaakt wordt. Kreeg na 6 maanden een belletje dat de lijst opgeheven werd. Ik was me niet bewust ervan dat ik erop stond :joy:)

3 likes

Speaking of wich :rofl:

3 likes

Toch netjes dat ze je gebeld hebben!
Heb zelf nog niet op een lijst gestaan.

1 like

Gister nog bij s&c gekeken en ook te horen gekregen dat de lijst niet meer bestaat.
Ze moeten het je gewoon gunnen dusja…

Volgende keer wellicht naar binnen met een doos donuts!

was het maar zo makkelijk haha

Doe maar Chinese dollars, en de Rolexen zijn niet aan te slepen!

een officiele rolex dealer worden en alleen verkopen aan het forum :stuck_out_tongue:

Het is een geintje natuurlijk, maar ik denk niet dat je dat wilt.

Als Rolex haar klanten al “bijzonder” bedient, zal dat voor de dealers nog veel erger zijn.

Als antwoord op de topictitel kan ik ja antwoorden.
Ik wacht al me hele leven en nog steeds geen Rolex, ook geen enkel telefoontje erover ontvangen.
Het is nu wel op een punt aangekomen dat mijn geduld echt op is en ik zal is bellen waarom ik niet gebeld wordt.

Ik was de eerste bij Gassan, binnen de minuut. Ik stond helemaal bovenaan, aldus de verkoper.
Sindsdien er een keer of 5 om gevraagd, en de laatste keer werd er geërgerd gereageerd, dat ze er maar 2 per jaar binnenkregen.
Kijk, dat ik na 3 nieuwe Rolexen een slechte klant ben, prima, maar dat ik voorgelogen moet worden door een of andere toos die denkt dat ze jezus is omdat ze bepaald wie wat krijgt gaat me te ver.

4 likes

Dit klopt overigens wel. Ik heb goed contact met Schaap en Citroen Utrecht en daar balen ze van de “onzekerheid” van wat ze van Rolex binnenkrijgen en zij weten ook dat het een kansloze missie is voor een gewone sterveling zoals ik. Ze gunnen het mij wel maar het hoofdkantoor verdeelt het onder de filialen. Anyway, zowel in Utrecht als Den Haag hebben kennissen al te horen gekregen dat ze in plaats van een Explorer II beter een Omega Speedmaster kunnen kopen. Omdat deze wel te leveren is.

Rolex ligt er niet wakker van. Ze draaien al een iets hogere productie maar vinden het natuurlijk ook prima dat een groot deel van hun collectie waardevast is.

1 like

Rolex kan de productie niet meer dan 5% per jaar opvoeren, omdat er te veel nog met de hand gebeurt en ze niet snel genoeg extra personeel op kunnen leiden.
De vraag is de laatste jaren met meer dan 30% per jaar toegenomen, dus een redelijk kansloze missie.
Er wordt wel een enorm nieuw complex bij gebouwd, dus ze doen echt hun best.
Het kunstmatig creëren van schaarste op deze schaal levert meer negatieve reclame op dan positieve marketing. Een klein tekort is goed (zoals bv Ferrari bewust doet, altijd minimaal 1% minder leveren dan de vraag), maar wat Rolex nu overkomt door oa de explosieve vraag vanuit China en India, Was niet te voorzien, laat staan op te vangen.

Hahaha, ik moet toch zo lachen om al die zielige berichtjes van Rolex liefhebbers die maar wachten en wachten en wachten. :disappointed_relieved:
Vermakelijk topic.

3 likes

Dat is ook aardig,… :neutral_face:

Kan me voorstellen dat het niet leuk is, geen groot probleem, maar wel jammer.

1 like

Haha. De Rolex-hater van het forum. Maar wel alle Rolex-topics aflopen :joy:

5 likes