Paul

Mijn Deep Blue Orange verkocht aan Paul, goede communicatie en snelle betaling.

Helemaal top :+1:

1 like

Vandaag zaken gedaan met Paul, alles prima verlopen, rustig gebabbeld maar ik ben volgens mij de koffie vergeten :slight_smile:

1 like

Seiko Sumo aan Paul verkocht aan kan dit forumlid enkel maar van harte aanbevelen als betrouwbare koper.
Zeer goede communicatie en snelle betaling !

Veel draagplezier !

1 like

Paul heeft een horloge van me overgenomen. Fijne communicatie en vlotte betaling. Aanrader!

1 like

Inmiddels twee vlotte en fijne transacties gehad met Paul. De tweede transactie was f2f en is zeer bevallen.

1 like

Horloge verkocht aan Paul.
Goed contact en snelle betaling.
Bedankt Paul en veel draag plezier.

Mvg Maurice

1 like

Horloge verkocht aan Paul.
Vlotte communicatie en zeer snelle transactie.

Alles top, zoals het hoort!

1 like

Prima ervaring met Paul. Communicatie was helder en transactie was snel geregeld. :thumbsup:

1 like

Bandje verkocht aan @Paul prettige communicatie, snel betaald, fijne vent

1 like

Deze week een horloge gekocht van @Paul en dat was een fijne ervaring.

Perfecte communicatie en zeer snelle verzending.

Nogmaals hartelijk dank Paul!!

1 like

Een horloge overgenomen van @Paul. Ging allemaal soepel. Horloge was bijzonder goed verpakt. Bedankt Paul :slight_smile:

1 like

Horloge verkocht aan @Paul. Snelle communicatie, snelle betaling en een vlotte afhandeling. Kortom erg fijn om een horloge aan te verkopen. Ik kan het zeker aanraden zaken te doen met Paul.

1 like

Paul is een hele fijne vent.
Vandaag een nato bandje naar hem toegebracht, Is een duur bandje voor hem geworden. 2 uur van zijn werk afgehouden Lekker bakkie koffie gehad en nog met een mooi kado naar huis gegaan. Uiteraard voor herhaling vatbaar.

Bedankt Paul ook namens mijn vrouw :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Paul. Lekker snel, lekker duidelijk, gewoon top.

Paul bedankt!

1 like

Ik verkocht een horloge-display aan Paul. Aangenaam en probleemloos verkopen. Volgende keer graag weer!

1 like

Horloge verkocht aan @Paul (Paul), prettige communicatie en snelle afhandeling. Top Paul!!

1 like

Horloge verkocht aan @Paul . Vlekkeloze transactie, graag nog een keer, bedankt!

1 like

Heel fijn zaken gedaan met Paul, @Paul.

Vlotte communicatie en betrouwbaar. Aanrader!

1 like

Ook hier een horloge verkocht aan en een fijne ervaring met @Paul Paul.
Vlotte en vriendelijke communicatie en geld stond in no time op de rekening.
Kortom betrouwbaar lid hier op HF. :+1:

Wellicht tot een volgende keer Paul. :wink:

1 like

Goede ervaring gehad met Paul aka @Paul met verkoop van een head only horloge. Goed contact gehad en snel bedrag ontvangen. Voor herhaling vatbaar! : +1::slight_smile: