Echt horloge voor mijn eega

Zo jammer… Kan ik al m’n grapjes en quotes weer terug in de kast stoppen! Gelukkig wel een grote kast!

Zou ze ook we van houden… :wink:

1 like

Scheelt je misschien wel een paar bans.:thinking::joy:

1 like

Ok, als je dan zo nodig moet…
[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/B423A96E-8307-4339-9801-FE2558DDB8C0.gif_zpsmjbif8we.jpeg.html][/URL]

1 like

En het is BIJNA een no-date door de zwarte datumschijf
Was de eerste keer echt even zoeken naar de datum.

Haha! Nee ik ben met terug van mijn gesponsorde “vakantie”!

Maar ben wel benieuwd naar jouw eigen lijstje met grapjes…

1 like

Offtopic, maar ik probeer mijn egaa ook nog steeds aan een echt horloge te helpen, maar ze loopt het liefst met een simpele Swatch waar al een paar jaar een lege batterij in zit…

Zou ik in ieder geval die batterij stiekem vervangen.
Swatch kan ik nog wel hebben, heeft nog iets design achtigs in zich.
In tegenstelling tot MK en die andere modetroep met chronos die niet werken en als je ze openmaakt er een uurwerk in aantreft dat voor de helft plastic is en net zoveel heeft gekost als de batterij die je er instopt.

En toch vermoed ik dat 9 vd 10 vrouwen dat mooier en leuker vinden dan n Submariner ofzo… En al helemaal vergeleken met zo n oud exemplaar met gebarsten wijzerplaat, vergeelde wijzers, rammelend uitgerekt bandje, en bekrast glaasje. En die 2 rode regeltjes zijn niets vergeleken met de mooie bling bling op n MK :wink:

3 likes

Mooi horloge!

Die vlekken door de stalen band komen vermoedelijk door wat vuil tussen de schakels, moet op te lossen zijn met een sonisch wasje. Heb ik met diverse merken al meegemaakt en na een echt grondige schoonmaakbeurt is het weg, de Seiko kan dus denk ik nog wel worden gebruikt…

1 like

Bandje is al meerdere keren achter elkaar in de ultrasoon geweest, maar helaas.
We hebben er al eens zwaar over nagedacht.
Is misschien toch de combi van haar huid en de staal legering samenstelling.

1 like

Mooi horloge, maar maakt die stalen armband geen krassen op het horloge?

Ah ok, dan is er inderdaad iets anders aan de hand. Hopelijk gaat het helemaal goed met deze dan!

Ik heb hem zelf ook en ben er zeer tevreden over. Ook leuk op een nato of siliconen. Wel een goed idee trouwens, misschien moet ik de mijne ook aan mijn vrouw geven. Krijg ik weer ruimte om… ik heb altijd al een oris gewild, of een tja vul maar in.

Ho even, je vrouw en siliconen? :wink:

1 like

:innocent:

Inderdaad. Heb meerdere monster banden en met schoonhouden tussen de schakels geen problemen.

Waarom kan een michael kors, esprit enz echt niet?

nou, daarom niet dus…
Voor ik iets een horloge noem moet er wel iets in zitten dat ook het waard is om een uurwerk genoemd te worden

1 like

ja, dan kan ze eigenlijk minimaal vijf aankopen niet klagen

Vond ik nou ook :+1:. Nu alleen nog mijn vrouw overtuigen.