Echt. Maar één horloge. Eén!

Top horloge. Super kwaliteit en gewoon bijzonder mooi.

Heb zelf de rode gehad. Vond ik wat meer smoelwerk hebben dan de blauwe variant. Nadeel van de rode is dat hij niet altijd te dragen is. In een collectie met maar 1 horloge is dat dus niet handig. Omdat het het pronkstuk in mijn collectie was heb ik hem uiteindelijk toch verkocht, ik wilde hem vaker kunnen dragen… Ik ben uiteindelijk voor een one-piece (voorlopig) collectie gegaan met een Rolex SubC.

Maar als antwoord op je vraag: De BBB kun je wel altijd dragen, dus zou denk ik prima kunnen als one-piece collectie.

2 likes

Onmogelijk!

Omdat ik een aantal horloges heb die ik nooit zal wegdoen (trouwhorloge en een horloge die ik aan mijn zoontje heb beloofd).

2 likes

Denk toch wel een 5513 [URL=http://s96.photobucket.com/user/crownguardwatches/media/IMG_1228_zps1928864a.jpg.html][/URL]

6 likes

De sub vorige week ook omgehad… geweldig horloge… maar die prijs, daar ben ik toch nog lang niet gereed voor… edit: ook niet voor die van de 5513 :slight_smile:
Wat me eraan doet denken dat ik ook gewoon absoluut geen mooie beach to boardroom duiker zonder datum van een redelijk merk vind rond de 1000 euro.

Denk dat je dat wel kunt vergeten idd :wink:

Eéntje misschien…

Een sub hommage. Hoe kan het anders…

Dat ligt er natuurlijk aan wat je een redelijk merk vindt. Ik denk dat er een hoop mooie duikers/dressers te vinden zijn die aan het beach to boardroom vereiste voldoen onder de 1000 euro…

1 like

Deze match ik even niet dan? Ik zou niet snel aan de hommage’s etc beginnen. Koop dan een mooie Hamilton of Tissot oid…

Er zijn erg veel leuke horloges in het <1000,00 segment, maar niet van het niveau BB ben ik bang.

1 like

Eén horloge in de collectie - dat is een tegenstrijdigheid, want één horloge is geen collectie. Kortom, een voor een verzamelaar onmogelijk te beantwoorden vraag. :grin:

2 likes

Ik vind het toch eigenlijk best meevallen hoor, dat rood. Ik draag het gewoon overal bij.

3 likes

Op een of andere manier zie ik ze niet (meer).
Ben misschien te kritisch geworden. Bij ieder horloge zie ik wel iets.

Het kan wel… Ik vind het alleen niet lekker combineren. Ik ging ineens veel rode overhemden kopen ter compensatie haha :wink:

Even doorsparen, en mooi die BBB halen. Dat is gewoon een erg mooie klok die super in elkaar zit.

1 like

Mwah dat weet ik nog zo net niet. Moet wel een een informele casual boardroom zijn. Aannemersbedrijf? :wink:

5 likes

Beach to schaftkeet

4 likes

Één horloge? simpel. erfstuk:

8 likes

Jawel hoor! Een verzameling kan zelfs géén elementen bevatten. Zoals mijn unieke verzameling Ferrari’s.

10 likes

Bij ons dragen ze gewoon jeans in de boardroom hoor. NYSE listed. Zou me niet verbazen als er al eens een Timex passeert.

Simpel, comfortabel en mooi afgewerkt. Mijn 1 horloge collectie

19 likes

Oók vorige week omgehad. Mooi hoor! Verbaast me dat ik hem niet meer zie. Vind hem mooier dan de DJ’s.

Een ‘beach to boardroom duiker’ bestaat m.i. niet. Contradictio in terminis. Prima als je een duiker onder een pak draagt natuurlijk, maar echt 100 punten vind ik het niet.

Rolex Explorer of Datejust, Omega Aqua Terra, sommige Grand Seiko’s en hoger op de ladder wat stalen spul van Patek en Vacheron komen een beetje in de buurt. maar eigenlijk moet je gewoon minstens twee horloges hebben.

4 likes