Echt. Maar één horloge. Eén!

Is al weer geflipperd ook :joy:

1 like

Haha.

Maar waarom? :slight_smile:

Niet breed genoeg inzetbaar vrees ik, dat dan weer niet.

2 likes

Eén horloge en dan een no-date kiezen. Raarrrrr…

Ik heb zelf al ruim 3,5 jaar ervaring met de 1-horloge-collectie. Ik had voor het grootste deel van die periode weliswaar meer horloges, maar ik droeg er slechts één minstens 360 dagen per jaar, de SBDX003:

Gezien ik dit al zo lang vol houdt denk ik niet dat er nog snel iets dit horloge van de kroon zal stoten. Daar is ie te bijzonder en zeldzaam voor.

7 likes

Lijkt zo. Maar hou van symmetrie + zelfs met 1 horloge moet je dan nog af en toe de datum verzetten (30/31). Maar ik snap je punt. Heb nu ook datum, en is soms wel handig als je snel snel de datum wil weten.

1 like

Heb je verhaal een tijd geleden gelezen. Echt leuk als je je eigen superklok vindt.
Met mijn eigen combo van 2 hrologes wil toch nog wel zeker enkele maanden verder gaan. De aankoop erna wil ik voor jaren dragen. Maar we zullen zien…

De nomos ahoi, meer is nieet nodig

3 likes

Absoluut het meest dressy fatsoenlijk waterdichte horloge.

Ik zou voor deze gaan. De Sinn 556i mother of pearl.

3 likes

Als het er maar echt 1 mag zijn , dan deze.
Wel even sparen nog :laughing:

4 likes

Dit zou mijn enige zijn als het er maar een mocht zijn (uit m’n huidige collectie):

5 likes

Deze Sinn is wat mij betreft ook heel breed inzetbaar; 200m waterdicht; schokbestendig; simpel en stijlvol
M’n Omega’s en Nomos zijn meer uitgesproken …

5 likes

Wat is het Programma van Eisen? Wat moet ie kunnen? Wat mag ie kosten? Hoe lang moet ie het doen? Wat mag service kosten?

1 like

Dat mag je dus helemaal zelf bepalen.

Dan neem ik mijn laatst aangekochte, waar ik overigs heel tevreden over ben

1 like

Yes!
Alternatieven voor de BBB mogen zeker, maar uiteindelijk is dit toch een persoonlijke keuze en ben ik gewoon benieuwd wat jullie keus zou zijn.

Ëén horloge is voor mij onmogelijk en uitgesloten. Maar ‘gun to the head’…

Beach (wél even de kroon dichtschroeven!!!:wink:)

to boardroom.

Afbeeldingen eerlijk geleend van het internet.

6 likes

Of natuurlijk beach to boardroom voor de frequent flyer…:slight_smile:

1 like

OK, dan zou dat de SD4000 zijn.

6 likes