Echt. Maar één horloge. Eén!

Heb ze zelf (nog) niet maar dan zou het denk ik toch iets als een Speedy, Aqua Terra of Explorer worden.

Geen twijfel meer over mogelijk voor mij. Ik zou kiezen voor een Seiko Pogue

Gewoon omdat het zo een schitterend horloge is. :heart_eyes:


Hoewel een Omega Speedmaster ook erg verleidelijk klinkt. Die moet ik echt nog een keer bezitten…

3 likes

Ik denk dat ik voor een tudor ga!


Heb deze zelfs als achtergrond op mijn laptop

1 like

De Fastrider BS is idd een mooie klok. Niet veel voorkomend in het wild, tenminste niet in mijn buurt :wink:.

1 like

BB is beach to boardroom ?!

Ik dacht het niet.
Geen van beiden.
Sgewoon een ouwe llln klok :grin:

De Pelagos… Wat een beauty inderdaad. En mét keramische bezel. Dat draagcomfort en dat mat zwart pakken je meteen vanaf de eerste seconde.
Heerlijk horloge. Maar zo dik… went dat?
Nieuw wat duurder dan de BB maar bv Ten2Two heeft hem alvast aan een nette prijs liggen…

Naast de betaalbare optie hierbij ook nog even een onbetaalbare optie, de Vacheron Constantin Overseas Ultra-Thin Perpetual Calendar :heart_eyes:

13 likes

Als t zo doorgaat ben ik onbewust aardig op weg met deze. Zou deze serieus het hele jaar kunnen dragen.

2 likes

Grappig dat de Blancpain 50 Fathoms nog niet is genoemd!

7 likes

Gaaf horloge maar vind vintage wat minder geschikt. De nieuwe is dan weer net een tikje te groot.

Zo uniek is die verzameling niet, zijn er miljoenen zo niet miljarden van!

Gewoon schitterend. Kom ik irl jammer genoeg nooit tegen. Icoon!

Dan gaat de rest eruit, en komt deze limited Grand Seiko SBGR097 om de pols!

5 likes

Ja kijk, als het gaat om 1 naar keuze, zonder belemmeringen, dan denk ik deze:

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

En nog dun ook. Dit is echt wat mij betreft de top. Helaas een beetje prijzig. Wordt vaak vergeleken met de Royal Oak en Nautilus. die zijn nog veel kostbaarder, maar deze vind ik veel mooier.

Heeft Genta bij die VC ook een vinger in de pap gehad btw?

Anders dan de naam doet vermoeden is deze, en ook die @tompj noemt getest bij 5 bar. Daardoor zou hij eigenlijk af moeten vallen. [quote=“Erik11, post:97, topic:76725, full:true”]
Heeft Genta bij die VC ook een vinger in de pap gehad btw?
[/quote]

http://www.thehourlounge.com/en/vacheron-constantin-discussions/genta-myth-568668

http://www.fratellowatches.com/the-watch-gerald-genta-had-nothing-to-do-with-the-vacheron-constantin-overseas-chronograph/

zegt u het maar…

1 like

Grappig dat de meeste mensen een behoorlijk duur horloge kiezen. Voor sommigen zoals ze aangeven bijna onbereikbaar. Ik ben er voor mezelf niet over uit wat ik zou kiezen.

Als dat dure horloge idd je ons and only to have - watch is, waarom dan niet alles opzij zetten en die proberen te kopen…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes