Echte Cartier of neppert

Mijns inziens niets wat duidt op een replica, maar ga even langs bij de dealer als je het echt zeker wilt weten. Heb je meer foto’s? Van de zijkant, achterkant, close-ups etc.?

Beste, vanwaar uw twijfel over de echtheid? U weet toch hoe u eraan bent gekomen.

1 like

Omdat je in de vorige discussie weinig lijkt aan te nemen van wat er gezegd werd en toch naar de juwelier ging, snap ik het doel van dit topic niet zo.
Ot: heb je foto’s van het achterdeksel of kun je hem open maken?

1 like

Die is waarschijnlijk sinds 8 mei druk druk druk met:

  • Formule 1
  • Studeren
  • Shoppen
  • Feesten
  • Sporten
  • Mannen op HF van zich af slaan via PB
  • Horloges bekijken en/of kopen
    (in random order, of alles tegelijk)
    :wink:
5 likes

Met elke “issie echt” post zal dit soort reacties exponentieel toenemen vrees ik.
U zou kunnen overwegen voor elke soortgelijke post een nieuwe username aan te maken.

Pro-tip: begin met Troll_01 en nummer op, valt niemand op :rofl:

Of natuurlijk uw verzamelende schoonzoon zèlf de vraag laten stellen, een beetje verzamelaar weet het forum wel te vinden

Die bleek dus echt te zijn…

Dat waag ik te betwijfelen, het horloge op de foto’s was duidelijk nep. Dus als TS de Breitling mee heeft genomen naar S&C, dan hebben ze het daar blijkbaar niet gezien.

1 like

Daar gaat het dus om. Velen hebben hier een uitgesproken mening terwijl de foto’s vaak van zo’n slechte kwaliteit zijn dat er überhaupt niet te beoordelen valt. En ik snap de zure reacties ook niet als mensen kortaf een vraag stellen. Ik ben er ook geen voorstander van maar die reacties! Reageer dan gewoon niet. Open een ander topic en ga verder met je leven…

5 likes

O jawel hoor.
Ben er vanmorgen geweest voor er 1 schakel te laten bijzetten.
Zie de bon en kijk naar de datum.

Er was in dit geval geen twijfel mogelijk. Tuurlijk, als je sinds januari lid bent, en wellicht nog weinig hebt gezien om een oordeel te vellen, dan wellicht niet. Maar die Breitling was toch echt nep, makkelijk te zien.

Denk je dat ze er bij S&C verstand van hebben? Die bestellen gewoon een schakel als jij dat wil.

3 likes

Onzin, want dan past de schakel niet, als de band onecht is.
Die zit er nu aan en is exact hetzelfde
Och, men gelooft het toch niet meer hier.
Bovendien, ik vroeg over een Carlier en men verbind het met een vorige discussie. Vreemd vind ik dat.

Ik ga van mijn weekend genieten. Tegen zoveel dommigheid is niets te beginnen. Doei!

6 likes

Daar ben ik het mee eens, maar wel andersom als wat u bedoelt

Helemaal juist.

1 like

Dat je een schakel voor een band kan bestellen, en dat deze past, zegt niets over de echtheid. Die breitling uit de eerdere post was gewoon fake. Geen enkele twijfel.

1 like

Huijg heeft de afgelopen jaren blijkbaar weinig geleerd…:smile:

@huijg ik begrijp niet zo goed waar je die horloges vandaan haalt?

Als je een horloge koopt en je zou twijfelen over de authenticiteit hiervan, dan laat je dat toch bekijken voordat je betaald, of komen die horloges uit de “lucht” vallen?

Uit dit S&C filiaal wellicht.

1 like

Misschien is het handig dat je de echtheid eerst laat bepalen voordat je 't horloge koopt. Waar je het vandaan hebt en wat je er voor heb betaald, zou ook al 'n goede indicatie kunnen geven of het echt of nep is lijkt mij.

Anderzijds begrijp ik sommige reacties hier ook niet helemaal, vragen staat vrij en daar kan je dit forum toch ook voor gebruiken? Of heb ik dat mis…? En wie bepaalt er eigenlijk dat iemand of zijn/haar vraag dom is?