Echte Cartier of neppert

Onzin, want dan past de schakel niet, als de band onecht is.
Die zit er nu aan en is exact hetzelfde
Och, men gelooft het toch niet meer hier.
Bovendien, ik vroeg over een Carlier en men verbind het met een vorige discussie. Vreemd vind ik dat.

Ik ga van mijn weekend genieten. Tegen zoveel dommigheid is niets te beginnen. Doei!

6 likes

Daar ben ik het mee eens, maar wel andersom als wat u bedoelt

Helemaal juist.

1 like

Dat je een schakel voor een band kan bestellen, en dat deze past, zegt niets over de echtheid. Die breitling uit de eerdere post was gewoon fake. Geen enkele twijfel.

1 like

Huijg heeft de afgelopen jaren blijkbaar weinig geleerd…:smile:

@huijg ik begrijp niet zo goed waar je die horloges vandaan haalt?

Als je een horloge koopt en je zou twijfelen over de authenticiteit hiervan, dan laat je dat toch bekijken voordat je betaald, of komen die horloges uit de “lucht” vallen?

Uit dit S&C filiaal wellicht.

1 like

Misschien is het handig dat je de echtheid eerst laat bepalen voordat je 't horloge koopt. Waar je het vandaan hebt en wat je er voor heb betaald, zou ook al 'n goede indicatie kunnen geven of het echt of nep is lijkt mij.

Anderzijds begrijp ik sommige reacties hier ook niet helemaal, vragen staat vrij en daar kan je dit forum toch ook voor gebruiken? Of heb ik dat mis…? En wie bepaalt er eigenlijk dat iemand of zijn/haar vraag dom is?

Hoe kortzichtig!

Ik heb ze niet gekocht.
Ze zijn niet mijn eigendom.
Ik heb ze gekregen om te dragen.
Waarom ik ze mag dragen, is wegens prive omstandigheden, waar ik niet om heb gevraagd en ook niet blij mee ben.
Hou het maar op familie omstandigheden.
Wat de echtheid betreft: na het lezen op dit forum ben ik nergens meer zeker over.

Ongelofelijk wat een onzin verhaal. Alles. Hou het gewoon voor gezien beste kerel en ga van het weekend genieten…:+1:

:beers:

1 like

Och, ben wel blij met mijn vuilnisman moet ik zeggen.

6 likes

Oké, dat kunnen andere natuurlijk ook niet weten als je dat er niet bij vermeld. Maar goed, wat sommige hier al aangegeven zou ik naar 'n juwelier gaan om het zeker te weten… Maaruhh je laatste zin klinkt erg negatief, ik haal juist heel veel zekerheid en info van dit forum af.

Als je steeds twijfelt aan de echtheid van de horloges van familieleden, dan is er wel eens een neef, nicht, oom, broer, zus of tante geweest die het niet zo nauw nam met het flashen van een nep klok😎

Klinkt inderdaad negatief.
Ik bedoel dat niet voor iedereen.
Er zijn ook positieve reacties.
Kennelijk ben ik hier verdoemd.
Ik hoop dat een moderator mij maar op non actief kan zetten.
Ik zal voortaan alleen maar lezen als ik niet ben ingelogd.
Fijn weekend.

Oh jee. Als die schakel past op de horlogeband, betekent dat dat S&C in replica schakels handelt! :joy:

2 likes

Ja zo makkelijk te zien dat enkele van de echtr Breitling kenners op het forum dachten dat hij gewoon echt zou kunnen zijn. :woman_shrugging::woman_shrugging::woman_shrugging:

2 likes

Wel, ik was onlangs in een gek land en kwam dit winkeltje tegen en zowaar zag ik een paar mooie exemplaren.
Een Rolex en een le Coultre tegen een ongelooflijke gunstige prijs. Dus direct de flap opengetrokken.
Eenmaal thuis hoorde ik dat die Rolex er wel erg vreemd uitzag. die andere had hij ook nog nooit gezien.
Ga naar een juwelier werd mij aangeraden, maar daar heb ik niet zo’n hoge pet van op.
Maar kan iemand hier op dit forum vertellen of ze eigenlijk wel of niet echt of nette neppers zijn?
Ik ben wel heeeeeeeel benieuwd .


horloge met sundail

Wie zijn volgens jou de echte Breitling kenners?