Echtheid Patek Philippe

Tja, voor deze prijs is de discussie niet eens noodzakelijk lijkt me.

Dat ‘lijkt me’ kun je hier wel weghalen, lijkt me :wink:

1 like

HAha owja die Rocky… 2 maanden actief en dan een Patek als een Rolex aanbieden… van pillekes wordt je slordig he … :slight_smile:

Volgens mij is het een model van thomas earnshaw, maar dan met patek philippe op de dial.

quote: weet niets van horloges maar wel een Patek Philippe willen kopen? Beetje raar.

3 likes

‘Rolex’ genereert meer ‘hits’ op Marktplaats…

1 like

Nou, zo heb ik er in mijn leven wel meer ontmoet…maar dan weer niet die dachten dat dat voor 150 Euro kon, dat dan weer niet :smiley:

Even van de trap af gooien. Als hij blijft lopen is hij nep.

9 likes

Dat is de dagwaarde-indicator hoor.

14 likes

Dan gaat ie toch zeker 7 dagen mee, goede waarde! :+1: :smile:

1 like

@jan4 dacht even zijn wereldreis te kunnen bekostigen want wie weet zit die verkoper op MP zit te slapen en op horlogetaxatieforum.nl reageren ze altijd snel.

We blijven vriendelijk maar soms…

3 likes

Zonder meer (erg) nep. Vuistregel is dat als je het moet vragen, het in 95% van de gevallen nep is.

Als 5% van de PP’s van €125 “the real deal” zijn moet je ze gewoon ALLEMAAL KOPEN en je loopt binnen. :smile:

3 likes

@JurM Prima Patek om je ikea kast mee in elkaar te zetten.

2 likes

Goed plan!..

4 likes

Geeft ie dan halve dagen aan? ik tel 14 streepjes…

Door de advertentie ben ik (ook) even van mijn stuk gebracht: is het nu een PP of een Rolex…
:sunglasses::confounded:

1 like

Lol inderdaad. Maar ik doelde meer op de gemiddelde “is deze echt?” vraag (dus inclusief de af en toe echte vergulde Genève georven van Oom Henk).

1 like

Georfd

3 likes

Kom je nu mee? :grin:
Nu zit de kast al in elkaar.

1 like

Nog duur… op ebay kun je dit voor letterlijke centen kopen uit china… maar idd of je nu wel of niet iets van horloges weet, je kunt dit googelen… toont wel enige lamheid…

Een toyota met een sticker van een paardje is toch ook geen ferrari ? Zie mezelf op een ferrari forum zo’n vraag poneren :see_no_evil::speak_no_evil::hear_no_evil:

1 like