Edbro

Vanochtend mijn Tudor Grantour Date geruild tegen de Omega Seamaster Aqua Terra Chronograaf.

Ed is helemaal naar Tholen komen rijden (240 km vv!!) en bleek een uiterst vriendelijke mede-fanaat te zijn. Los van het gezellige gesprek viel mij op dat Ed niet alleen een smetteloze en overcomplete set aanbood maar zelfs een magazine uit 2008 had meegenomen met daarin een review van het horloge. Extraatje zei hij. Kijk dat vind ik echt de icing on the cake…niet te geloven gewoon. Overal zit de originele verpakking nog bij en op de (ongedragen!!) stalen band zit zelfs nog de blauwe folie.

Als Ed ooit weer een horloge aanbiedt: ZONDER twijfel meteen doen beste Forumleden, want hij zorgt voor zijn horloges alsof het zijn kinderen zijn.

Ik heb een zeer, zeer goed gevoel overgehouden aan deze ruil en raad Ed blind aan.

Jeroen

1 like

…en een gloednieuwe blauwe alligator band van Ed overgenomen. Prachtig en goed verpakt + snel verstuurd. Wederom zeer positief!

1 like

…en de overige 2 banden ook maar overgenomen…nu is de set helemaal compleet. Prachtig wederom en zeer vlotte/fijne afhandeling.

1 like

Horloge verkocht aan @edbro.

Nette communicatie, snelle betaling en erg vriendelijk.

Ed, voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden!

2 likes

Een horloge verkocht aan Ed. Dat ging soepel! Ed kwam naar me toe deze zomer, dus dat is altijd prettig.

Nog een tijd over horloges gesproken (duh…!), al had ik helaas weinig tijd. Ed, een aanrader op HF, een van de echte founding fathers van HF!

2 likes

Ik heb van @edbro een horlogebandje overgenomen. Het bandje behoorde bij een horloge dat hij te koop aanbood, maar hij was bereid deze los aan mij te verkopen. Geweldig Ed, ik ben er heel blij mee. Vlotte deal, goede prijs en netjes en snel verstuurd.

2 likes

Horlogeband verkocht aan @edbro.
Prettige deal en afwerking zoals t hoort.
Tnx en graag tot een volgende :+1::+1:

2 likes

Vandaag een prachtige Tudor Gran Tour overgenomen van Ed. Het was een fijne koop waarbij ik gezellig met Ed over horloges heb gepraat en heerlijk relaxt de overdracht heb gedaan.

Ik ben er heel erg blij mee @edbro bedankt voor de goede zorgen en het horloge zal met trots gedragen worden.

Iedereen kan met een gerust hart een horloge of horlogebanden bij Ed kopen.

2 likes

ik zal kort en bondig proberen te blijven, dat is niet makkelijk want een visite met missie - met ondersteuning van gevulde beurs- aan Ed ( @edbro ) is er een die je onthoudt .
OK , hij was de eigenaar van mijn grail, dat maakte het besluit om de afspraak te maken eenvoudiger, maar in onze communicatie via whatsapp schemerde al een beetje door dat ik te maken zou krijgen met een gepassioneerde liefhebber.
Niets bleek minder waar!
Hoge kwaliteit, klokken uit de serieuze prijsklassen, een behoorlijke diversiteit , and above all, in a immaculate state and superb condition.
Wat een feest om mee te mogen kijken!
Bovendien bleek Ed een warme persoonlijkheid en goed gastheer.
Ik ben zeer tevreden naar huis gereden en heb kort na thuiskomst de eerste keer de datum zien verspringen op mijn jongste aanwinst.

Iedereen die ever ooit bij Ed uitkomt als het om het kopen van een ‘preciousss’ gaat, hoeft niet te twijfelen: gááán en doen!

Frank

2 likes

Vandaag mijn eerste Tudor van @edbro overgenomen. Het horloge is werkelijk in nieuwstaat en was mijn eerste HF horloge aankoop. Toch wel spannend, je weet maar nooit namelijk. Ed heeft mij hartelijk ontvangen, gerust gesteld en wegwijs gemaakt in de wondere wereld van de mechanische horloges en HF.

Ik draag graag bij aan de vele positieve reacties welke Ed al heeft. De Tudor zit om de pols as we write, maar ben wel een beetje huiverig om de smetteloze staat waarin @edbro hem heeft gehouden vast te kunnen houden :wink:

3 likes

@edbro is altijd goed :ok_hand::+1:

2 likes

Ik heb van @edbro zijn Eterna overgenomen
Het is alsof ik een nieuw horloge draag.
Heerlijk gewoon.

2 likes

Mooie lederen band voor m’n black bay overgenomen van @edbro. Door omstandigheden kon ik ‘m pas twee weken na onze deal ophalen, maar Ed vond dat gelukkig geen probleem.

Hij bleek een ontzettend fijne vent te zijn, en we hebben bij hem thuis onder het genot van een bak goeie koffie gezellig over onze gezamenlijke hobby gekletst. Absoluut een aanrader om zaken mee te doen, en niet in de laatste plaats omdat hij erg zuinig op zijn indrukwekkende collectie is!

3 likes

@edbro heeft een mooie Grand Seiko van mij overgenomen. Het was een prettig contact waarin bleek dat Ed de nodige horloge-ervaring had. Het horloge stond niet geadverteerd, maar liefhebbers weten elkaar blijkbaar ook zonder advertentie te vinden, dus het horloge is in goede handen!

4 likes

Gisteren een snelle deal (op afstand) gehad met @edbro.
Ed heeft een tool van mij overgenomen. Betaling was snel op orde en de communicatie was top.

Bedankt :+1:t2:

1 like

Ook in Corona tijden wisten @edbro en ik elkaar te vinden voor een tweede ronde. Nadat hij vorig jaar een Grand Seiko van me had overgenomen, ook nu weer, en nog wel de opvolger van die van het type van vorige keer. Een prettige deal met een echte liefhebber.

2 likes

Net een super leuke ouderwets gezellige deal afgerond met @edbro, wat vloog de tijd voorbij!

Altijd welkom hier Ed, nogmaals dank voor alles

2 likes

Ik heb een klein maandje geleden de Grand Seiko die ik vorig jaar aan @edbro had overgedaan weer van hem terug over kunnen nemen. In dezelfde toestand als toen ik hem verkocht. Bedankt voor de terugverkoop :+1:

2 likes