Edox 12001

Goedemiddag, wie kan me helpen , ik probeer er achter te komen welke soort batterij er in de Edox12001 moet, ik hoor het uiteraard erg graag,
Groet marcel

Goedemiddag! Volgens mij zit daar een ISA8154 quartz uurwerk in gemonteerd. Een 395 batterij is de juiste batterij voor dit uurwerk.

Dag Bart,

Ik heb er dus n nieuwe batterij in gezet, echter binnen enkele uren batterij leeg, heb je een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn, of waar ik terecht kan om hem eens te kunnen laten nakijken zonder dat het erg veel gaat kosten?
Ik hoor t graag van je,
Groet marcel

Lastig te zeggen denk ik waar het aan ligt en wat de kosten zijn. Je kunt het beste even naar een horlogemaker gaan die kan het je vertellen. Ik zou enkel kunnen bedenken dat de vorige of een vorige batterij gelekt heeft en er daardoor wellicht schade is.

Je kunt hier even kijken of er iemand in je buurt zit met een beoordeling van HF

Misschien was die niet goed?

Ik zal de batterij nogmaals vernieuwen, als er een hobbyist bereid is om er eens aan te knutselen, zou dat erg fijn zijn, wellicht het uurwerk schoonmaken en wat krasjes uit het glas halen, ik hoor t erg graag,
Groet marcel