Een Casio G shock van €70.000 🤔


Wat vinden jullie hiervan?

Koekwous.

3 likes

Ik vind er wat van dat deze al 80x gepost is.

7 likes

Sorry was 'm hier nog niet tegen gekomen.

De vergulde versie wel, maar ook de vol gouden?
Ik vind de vergulde versie al serious cool!

Wat ik persoonlijk iets minder vind is het niveau van het artikel. Er staan schrijffouten in en dit doet het ook goed:
Volgens het bedrijf is dit ook het eerste horloge ter wereld dat is voorzien van een gallium arsenide zonne-energiesysteem, wat dat ook mag zijn.
… zoek dat dan uit. Beetje googlen leert al een hoop.

3 likes

Ik vind dat er geen topics genoeg gestart kunnen worden over dit onderwerp.

3 likes

Ik vind 70K een te hoge prijs.
Dat is zo’n beetje een kilo goud en dat weegt deze G bij lange na niet.

Maar okay, het is niet het enige merk dat kopers naait met edelmetaal :wink:

4 likes

Klopt, is nog geen 1/3 van een kilo dat 36k is op dit moment. Kon je uit op uiterlijk 12k aan goud om de pols. waar die andere 50k vandaan komt zal wel in het ontwerp zitten :sweat_smile:

5 likes

Duur

1 like

Nogal idioot dit, je koopt voor minder een gouden Rolex. Dus ik zal de tip maar geven dan, koop een Rolex.

1 like

Nee koop een Grand Seiko

#hopenopdiscussie
#snelwegwezenhier
#somemenjustwanttoseetheworldburn

8 likes

Ik vind ze verschrikkelijk :tired_face:
Gelukkig zie je ze hier ook niet meer voorbij komen : het was maar een fase :blush: en de verliefdheid is alweer voorbij merk ik.
Misschien leuk voor sommigen om nog af en toe om te doen, maar na 5 x denk je toch : Nee. Laat maar.
Tenzij je 14 bent uiteraard, dan mag het. Of een meisje in de horeca, daarbij zie ik ze nog weleens voorbij komen.

1 like

Bedoel je nou de hele B5xxx serie, of alleen de goudkleurige versies ?

2 likes

Vooral die met/van goud.
Maar die gewone ook echt 3 x niks :joy: die kan ik nog enigszins begrijpen, maar die gouden ? NEE :persevere: :tired_face::confounded::triumph::face_vomiting:

Maar hey : je weet het he…ieder zijn ding en zo :facepunch:t5: box blabla respect-smaak-en-stijl-ding
R to the E to the C to the E to the P to the T : recept :v:t5:

1 like

Hoe kan je deze prijs verantwoorden?!

Ze mogen vragen wat ze willen.

2 likes

Zit er verder nog wat speciaals op dat ding of is het alleen het goud en het beperkte aantal waarom deze zo achterlijk duur is?

2 likes

Ik denk dat de lelijkheid is gecompenseerd met de hoge prijs. Nu is het horloge misschien wel interessant.

1 like

Ja maar… ik heb er gisteren eentje besteld.

voor mijn jongste zoontje van 11, die vond het echt helemaal compleet “stijltje” . zo fout dat het gaaf is riep hij, dus besteld.

Wat een lelijk hok niet normaal.
Echt goud, verguld, of gespoten goud kunnen hem niet mooi maken!
Gelukkig maar €48 ipv 70K.

4 likes

Het bewerken van goud is duur. Het is een zacht metaal. Als inderdaad letterlijk alles van goud is, zullen de productiekosten hoog zijn. Prijs van goud is 37K, geen. BTW. Ik vraag me af, is de batterij ook van goud.:smirk:

1 like