Een duiker op leer, wie nog meer?

Lekker cross posten in Topics. :wink:

3 likes

is dit een standaardband van ML?

1 like

Alles kan

2 likes

Yep, sinds kort


8 likes

Dit is geen duiker en jammer dat ie naar 43 mm is gegaan. Mooi horloge maar lijkt echt een hockeypuck op deze foto.

Groeten
Rutger

200m waterdicht. Ok geen lumepip op de bezel. Dat zou hem diskwalificeren.


Dit beter dan?

Ik heb de voorganger en daar zit ook de eenzijdige draairing op. Mijns inziens is het een ‘sport’ horloge waar ze geen raad wisten met de rand rond het glas. Geen duikhorloge, wel 200m wr, mooi meegenomen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het horloge erg mooi maar jammer dat ze die mm erbij sprokkelden.

Groeten
Rutger

Denk dat we soms een beetje te veel in hokjes denken qua horloges. Een dresser heeft officeel gezien geen secondewijzer dacht ik. Best gek dat we alles in een categorie willen plaatsen. Ik doe het zelf ook.

Uiteindelijk is het belangrijkste dat je zelf gelukkig bent met een horloge. Dat fabrikanten soms rare kronkels hebben wat design betreft maakt niet uit. Ik reageerde omdat ik duikhorloges op leer niet vind kunnen (gevoelsmatig, raar, bekrompen :fearful: ) behalve Panerai. De TH F1 cal6 is een prachtig horloge maar op jouw foto lijkt ie te groot en hoog. Wellicht vertekwnd de foto en ik wil je er geen negatief gevoel mee overbrengen. Sorry voor mijn wellicht wat impulsieve reactie :grin:

Groeten
Rutger

mooie band voor de Pontos S Diver!

Vind hem zelf op een mooie bruine leren band ook best aardig…

Nog geen Pontos te zien alhier, nog een track and trace nummer :cold_sweat:

Ik ben al een tijdje opzoek voor een mooi leer bandje voor mijn Seiko Samurai Blue Lagoon

Tips? ik hoor het graag :+1:

Hier een paar beelden ter inspiratie




7 likes

2 likes

Dit moest het worden! Perfecte vintage tuna! Nieuwe strap alles. Maar geen klik? Suggesties?

2 likes

:+1:

3 likes

Die Monaco… Even verschonen

Mooi man, de bruin leren is inmiddels uitverkocht, dat wordt vast een verzamelaars object :slight_smile:

James blijkbaar ook zag ik net in Dr. No…not done lijkt me dus niet meer relevant

De bekende nato gebruikt ie pas later

2 likes

Dank je Eric :+1:

Blauw was 1van de dingen waar ik over twijfelde, suede grijs lijkt me ook wel iets :+1:

1 like