Een duiker op leer, wie nog meer?

Cool! Met regenboog rehaut :wink:

1 like

Hmmmā€¦ ongemerkt (wellicht dankzij dit topic?) inmiddels meerdere duikers op leer gezet zag ik in mijn horlogekistā€¦

3 likes

Een nieuwe uitvoering van een oude bekende. Een merk wat hier niet vaak meer voorbij komt.
Maar te krijgen in een leuke maat (38mm) Ć©n zonder zichtbodem. Eigenlijk prima (op de gifgroene parel na):

7 likes

(Beetje late) +1

Prima combi

4 likes

Mooi!

1 like

Oh, ik zoek nog zoā€™n blauwe, maar vaak alleen maar in de VS, nieuw, te duur en te veel extra kostenā€¦ Dus 2e hands, redelijk geprijsd en binnen de EU.

Sorry man, ik denk niet dat ik de mijne ooit wegdoe :smile:

Hoeft ook niet, maar misschien leest hier iemand, die denkt, oh die heb ik nog liggen, draag 'm niet veel meer, etcā€¦ :wink:

Ah ja, plaats anders een bericht in het gezocht gedeelte. Wie weet?

't Heeft geen haast, eerst eens wat eigen horloges verkopen, hebben we weer centjesā€¦

Zijn Hirsch Liberty straps. Mooie kwaliteit voor relatief weinig geld :slight_smile:

3 likes

Nieuwe aanwinst van mijn jongste zoon.

En mijn eigen recente aanwinst op leer.

Ko

21 likes

Aaaarrrrghhh!!! Hij is fraai!!!

3 likes

+1

Dit vind ik toch ook wel erg fraai. Maar het verdraagt erg weinig water :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Vind leer op een duiker stoer staan, maar voelt voor mij alleen goed bij vintage modellen zoals deze 6105.

4 likes

Wat een mooie duikers allemaal. Hier dan mijn laatste aanwinst:

en met deze Hammi Action kan je ook duiken maar is geen hele echte duikert:

Dankzij dit topic weet ik hoe gaaf leer op een duiker kan staan. Ik ben geen bandenswapper, ik probeer aan een passend horloge te komen met een bijbehorende strap.

Hier het resultaat, ik ben tevreden. Seiko via HF verkregen, evenals de custom strap.

4 likes