Eerlijke mensen bestaan nog...:

Zaterdagavond werd ik op mijn schouder getikt;

Mijnheer u bent uw horloge verlorenā€¦

Lijmlaag van de band bij de gesp losgelaten. Horloge , bandje en gesp retour en wilde niet eens een biertje accepteren. Dat vind ik nou nog eens eerlijke mensen !

26 likes

Ze bestaan dus nog wel! Mooi, man!

1 like

Dat is inderdaad erg netjes, en erg fijnā€¦en zo hoort het ook. Chappeau voor de eerlijke ā€˜vinderā€™ :thumbsup:

1 like

Of hij vond 'm de moeite van het houden niet waardā€¦

ā€¦nee, geintje. Tof van 'm!

1 like

Niet kapot gevallen? :confused:

1 like

Mijn beste,

Wie goed doet goed ontmoet!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Nee geen krasje erop, zal wellicht op mijn schoen oid zijn gevallen.

1 like

Fijn dat het ook zo kan, maar het leermoment ( ! ) is dus niet hele oude bandjes te gebruiken vanwege het uitdrogen. Het is mij overigens ook al eens overkomen (gelukkig ook geen schade) :neutral_face:

2 likes

Kijk!, dat geeft de burger moedā€¦
:+1:

1 like

2 weekjes terug was ik een trialwedstrijd aan het rijden in het Verenigd Koninkrijk. Tijdens de derde ronde merkte ik dat ik mijn uurwerk kwijt ben, en dit in een groot bos waar de wedstrijd doorging. Ik heb dit laten weten aan de controletafel, en ja, toen ik mijn laatste kaart ging afgeven lag mijn klokje netjes te wachten op mij met overgeplooide pushpins.

Ik vermoed dat de Engelsen nog net iets meer gentleman zijn in die dingen dan wij hierā€¦

2 likes

Volgens mij was het vriendelijke gebeuren van TS in ons mooie Nederlandā€¦

1 like

ff zuurpruimen :smirk:
Natuurlijk leuk dat je je klok terughebt, maar jongens (en enkele dames) zeg nu zelf: DIT IS NORMAAL GEDRAG!
Het feit dat we dit de moeite van het melden waard vinden zegt al genoeg.
Als je een klok vindt terwijl je weet wie de eigenaar is dan ben je doodeenvoudig een rotdief!
En dat vind ik ook als je dat niet weet. Niks finders keepers!

8 likes