Eerste "echte" horloge

Idd voor deze prijs krijg je veel waar voor je geld. Dus ik zeg laat je niet teveel afleiden door de fanaten en ga ervoor, voor de van Willigen prijs krijg je hier echt geen spijt van!

Tissot is een leuk merk, vooral de Visodate vind ik gaaf en hele goede prijs/kwaliteit :slight_smile: Maar als je het geld hebt, ga dan voor de Heritage collectie van Longines :heart_eyes:

Zelf heb ik de LLD, en de Avigation Big Eye staat op de shortlist :wink:

1 like

Heb ze 15min. geleden gemaild. Reactie ;

Dus kan :wink:

Waar zijn de tijden gebleven dat de russen en monsters je bij dit soort topic’s om te oren vlogen

Goed bezig HF!

1 like

Mooie Tissot hoor :ok_hand:t4: Niks mis mee, goed merk, goed uurwerk.
Altijd eerst passen he?
En wat al eerder hier vermeld is: niet gelijk naar een duurder model kijken vanwege sommige adviezen, nergens voor nodig. Rond dat bedrag heb je behoorlijk wat keuze, waar je 20 jaar plezier van hebt. Daarna zie je wel weer verder :wink:
Wel zou ik eerst hier even rond neuzen wat er te koop staat, dat scheelt je gewoon een paar honderd.
Succes met je speurtocht :+1:t4:

1 like

Toen ik onlangs een nette blue dial zocht…kwam ik hier op uit. Ook via v. Willegen voor € 600,-- ook NU nog.

Dit ; Hamilton Jazzmaster Day Date wat vindt HF ?

Even doorheen scrollen tbv pics.

De Tissot Gentleman heeft al een tijdje m’n aandacht, vooral (persoonlijk voor mij) die met een massief gouden lunette :grinning:. Als eerste “echte” horloge is een Tissot Gentleman Powermatic 80 (silicium) een geweldige aanschaf voor een levenlang horloge plezier!

4 likes

Thuiswerkdag…nog wat zitten Google’n over de Tissot…poe mooi ding voor dat geld.

https://youtu.be/wYM4PpiTcEA zie opm.

Opm. = degene waar wij hier over praten is niet COSC certified !

Wat @HansT zegt. De nieuwste technologie en staat daarom ook hoog op de verlanglijst alhier! Ademt precisie…

2 likes

Ik heb de knoop doorgehakt. Gepast en meteen aangeschaft. Geweldig horloge!!!

11 likes

Gefeliciteerd !

Fijn om te horen. Gefeliciteerd, kerel. :champagne:

Veel draagplezier

Super! Veel plezier ermee!

1 like

Super mooi horloge. Goede keuze. En al snel in huis zonder levertijd. Veel plezier ermee.

Ik had hem gereserveerd via de Tissot online winkel. Dan leggen ze hem apart en kan je hem komen passen. Dat scheelt weer levertijd.

2 likes

Dan heb je dus ( ruim ) meer betaald dan bij v. Willegen in Den haag ??

Gefeliciteerd, heel veel plezier ervan.

Mooi horloge met 40mm en een prima dikte.
En zoals al reeds gemeld probeer korting te regelen, want ze worden zo massaal geproduceerd dat het niet echt waardevast is. Maar dit kan je jaren zonder problemen dragen. Blauw en sunburst doet het altijd goed.
Ik heb ook een Powermatic 80 gehad, maar ik stoorde mij een beetje aan het luidruchtige opwinden (en rotorgeluid). Hopelijk is dit inmiddels opgelost.

Edit: Je hebt 'm gekocht! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd met deze geweldige Tissot Gentleman. Ook in deze uitvoering straalt de klasse er van af. Veel plezier er mee gewenst!

1 like