Einzeigers; show ze hier

Ik heb even geen eigen foto ervan, wel een linkje. Ik heb een komono the one black. https://www.footshop.eu/en/watches/1992-komono-the-one-black-black.html

Die was niet zo heel duur, maar kon ik wel het gevoel van een einzeiger voelen. Ik vond het niks :smiley:

Ik heb er twee gehad, beide was het glas aan de binnenzijde vies. Verder brak bij de tweede in de bioscoop de stem af. Ik ga er van uit dat ik gewoon pech had. Dit heb ik wel bij geen enkel ander horloge meegemaakt. Ik heb dus mijn twijfels.

Welke film was het? :smile:

hmm, ik kan me je twijfels voorstellen. Aan de andere kant, €100 is natuurlijk ook niet de wereld. Vind het ontwerp wel lekker fris met die groen/gele cijfers.

Mijn (technische) horloge kennis is zeer beperkt, wat is een afgebroken stem?

Afgebroken kroon, het staafje dat je eruit trekt om de boel op tijd te zetten.

Jazeker, sinds vanochtend.

Ik ben maanden later terug hier en intussen was er niemand!

Blij.

7 likes

Die kamer waarin je zit is inderdaad erg leeg. Geen ziel te bekennen. Maar je hebt het in ieder geval gezellig voor jezelf gemaakt met een vuurtje en een glas Vodka. En een mooie Luch aan je pols natuurlijk :+1: :wink:

Proost!

1 like

Nog altijd leuk, morgen gaat ie een paar uur om de pols:

5 likes

Het is ons halfoverdekte dakterras, bijna een extra woonkamer. De borrel is een Tanqueray No. Ten gin met een Fever Tree tonic. Yummmmie

2 likes

5 likes

Goh, dat ik dit topic gemist heb : ) . Ik heb er nog maar 1 over gehouden, met de meest cleane wijzerplaat:

13 likes

Love at first sight! Nét nu ik voorgenomen had nu écht voorlopig niets meer te kopen.

1 like

Ben er ook nog steeds super blij mee draag em heel vaak, maar ooit twijfel ik ook wel om weer een keer iets anders te zoeken…

1 like

Ik had het over dit topic :smile:

1 like

Weet ik. Was ook maar een grapje! :smile:

1 like

:star_struck: En dan gelijk ook nog een 24-uurs-versie. Nice! Je weet dat wij ook een 24-uurs topic hier hebben?! Misschien even cross-posten?

2 likes

Het is al laat en ik heb er een werkdag van 13 uur opzitten :wink:

En verrassend goed afleesbaar!
Tnx, ik zoek die topic op

Wow gaaf. Even het topic opgesnort :+1:t2:

1 like