Emilio

Kan het voorgaande alleen maar beamen. Goede, betrouwbare koper maar ook verkoper.

1 like

Ook ik heb een goede ervaring met Emilio. Na een tip via dit forum de Rolex Explorer van Emilio overgenomen. Gezellige ontmoeting, fijne vent, dus zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader!

1 like

En wederom een goede en snelle ervaring met @Emilio, ditmaal als koper.

Zeker een aanrader!

1 like

Jij ook bedankt R!

2 likes

Zeker een aanrader. Fijn om zaken mee te doen.
@Emilio: Nogmaals excuus voor mijn rekenwerk :smile:

2 likes

@Emilio reageerde vlot op mijn zoekertje voor Rolex bandpennen. Tegen de verzendkosten wilde Emile ze mij wel opgesturen. :slight_smile: Hulde!
Emilio bedankt!

1 like

Ik beveel @emilio aan.

Regelmatig contact mee gehad en horlogezaken mee gedaan.

Stond zelfs een keer klaar om een vraagprijs te betalen toen Miel nog eens uitgebreid wees op het zwakke punt van het horloge. Uiteindelijk noopte deze tot een niet-aankoop. Dan ben je wel een geschikte gozer.

1 like

Een paar dagen geleden een Speedmaster overgenomen van Emilio. Fijne kerel, eerlijk en duidelijk in communicatie wat maakte voor een vlotte afhandeling.
Zeker aan te raden.

1 like

Deze week voor de tweede keer een horloge van Emilio overgenomen. Betrouwbare verkoper, pakt een horloge heel goed in, maakt erg goede foto’s van het horloge en geeft snel antwoord op je vragen.

Aanrader!

Vandaag met @Emilio een afspraak gemaakt en een mooie ruil gedaan.
Super aardig en eerlijk mede forumlid die ik een ieder aan kan bevelen!
Nogmaals dank Emilio, ook voor de koffie en de kleine rondleiding in je
woonplaats en wie weet tot een volgende keer!

1 like

Prima deal gedaan met Emile! Vlotte communicatie en de betaling was al net zo vlot.

Op mijn opmerking dat ik het aan hem zou overlaten wat hij in de verzendkosten (verzekerservice) wilde bijdragen werd niet kinderachtig gereageerd. Emile heeft deze netjes voor zijn rekening genomen (zelfs nog op een hele euro naar boven afgerond)! Kijk, dat zijn de dingetjes waardoor je een goed gevoel aan zo’n transactie overhoudt.

1 like

Recentelijk een vintage Speedmaster van Emile overgenomen.

Na initieel contact via het forum telefonisch contact met elkaar gelegd. Na overeenstemming over de voorwaarden persoonlijk afgesproken op een neutrale plek om de overdracht af te handelen. Naast een prettige transactie ook leuk over onze gezamenlijke horloge passie kunnen praten. Watchnerds onder elkaar… :wink:

@Emilio Dankjewel voor de prettige afhandeling!

1 like

Horloge overgenomen van @Emilio. Open en eerlijke communicatie en blij met mijn aankoop. Dank je wel!

1 like

Boek gekocht van @Emilio, afhandeling via de post en perfect verlopen! Mooie prijs en snelle afhandeling! Dank je wel

1 like

Bandje overgenomen van @Emilio.
Alles perfect verlopen; fijne communicatie en goed verpakt en snel verzonden! Thx

1 like

Van @Emilio twee bandjes overgenomen. Prima deal, goede communicatie, snelle verzending, top!

1 like

Zeer aangename deal gedaan met @Emilio.
Duidelijke afspraken, netjes zoals beschreven en alles vlot afgehandeld.
Bedankt @Emilio

1 like

Mooi bandje overgenomen, goed verzonden, top!

Leuke deal kunnen maken met Emilio. Alles ging buitengewoon snel en gladjes.

Prettige communicatie. Zeer positieve indruk.
:star2::star2::star2::star2::star2:

Gr
Goswin

Van @Emilio heb ik een prachtige Rolex Datejust Ref.1603 overgenomen. Emile is een sympathieke en rasechte horloge liefhebber.

Samen met mijn vrouw heb ik het horloge bij Emile opgehaald, we werden hartelijk ontvangen met koffie en we hebben gezellig over horloges gesproken.

De Datejust was in werkelijkheid mooier dan Emile had omschreven in de verkooptopic.
Het kopen van een horloge van Emile was een fijne ervaring en ik kan @Emilio aanraden!

2 likes