En dan zit je te kijken naar iets nieuws in t hogere segment

Ja, je kan niet fout gaan met deze horloges.

Inderdaad. Wat @El_penumbra zegt :wink:
De sbgh037 is erg mooi met 40mm en strakke hoeken en lijnen.

En als je een eenvoudige dress handopwinder zoekt?

De Telemeter 18 is trouwens ook erg mooi. En een van mijn favoriete horloges.

9 likes

Ik vind een JLC prima kunnen voor iemand mid 30, maar ik zou dan eerder voor een Master Control gaan.
Ondanks dat de Reverso van oorsprong een sportief horloge is, vind ik 'm voor mezelf interessant als ik 50 word ofzo.

1 like

@viewport. Als ik even snel op uw profiel lees dan heeft u een GS (gehad) Ervaring ten opzichte van bijv Rolex of Omega. Kunnen hun zich ermee meten of is het nog beter? bedoel voor veel mensen is het een struikel blok is een Seiko van catalogus prijs dik 5k

Ik weet niet zeker of dat de high beat is die ik heb omgehad. Hij deed mij niet veel. Wellicht eerste gevoelskwestie. Echter tsja. Wellicht ook de plek en personeel. Heilige weg Amsterdam. Staat een jong meisje alleen die er net werkt en dit gewoon toegeeft… Ik weet er niet zoveel van… Arghhhh…

Hallo… Zeg capabel personeel in je winkel. Ik kom niet om iets te passen/bekijken van €100… Sorry moest het even kwijt.

Wat betreft William Wien een grijze handelaar net als bij Fillipucci… Wat is nu het nadeel hiervan? Alleen die niet afgestempelde garantie kaart? Bedoel voordeel is dat prijzen scherp zijn

1 like

@Jules
Kom anders eens langs in Dordrecht.
Ik heb wel wat ervaring met bovengenoemde modellen :innocent:

gr, Paul

Ik vind de titanium Aqua Terra Good Planet een mooie optie.
Ook met stalen band te koop.

Of de Rolex 114300
Adviesprijs van 5200 Euro

3 likes

AT heb ik gehad en heeft een GMT functie waarbij je de urenwijzer apart kan verstellen. Dus die datum is zo verzet…

Even reclame voor mezelf maken. Hier heb ik een vergelijking gemaakt tussen twee Grand Seiko’s: de SBGA011 (Snowflake dus) en SBGR083.

De snowflake is een fantastisch mooi horloge, maar houd er rekening mee dat de restwaarde van een Grand Seiko rotslecht is vergeleken met andere (Zwitserse) horloges in deze prijsklasse.

Valt allemaal wel mee. Grand Seiko is razend populair :slight_smile: Omega schrijft ook lekker af. Jlc verkoopt ook moeilijk.
Als dat belangrijk is koop je een Rolex (bepaalde modellen).

Deze klassieker of zijn variant?

4 likes

Omega doet het ook niet zo goed meer qua restwaarde de laatste tijd.

Ik vind de oude JLC Grande Taille ( de 42mm) enorme bang for your buck.

1 like

Yeps JLC Reverso Grande Taille, absolute topper!

Ik word binnen een week of 3 , 22 . Waarom niet :stuck_out_tongue:

2 likes

Weet je niet meer wanneer je precies jarig bent :wink:

Die TH Telemeter is echt prachtig :heart_eyes:
Gezien je budget blijft er dan genoeg ruimte over voor nog iets anders leuks, of alvast een flinke aanbetaling op je volgende horloge.

3 weken en 1 dag als we precies willen zijn :wink: Cadeaus welkom.

1 like

@viewport. Ik woon niet echt in de buurt dus ben bang dat m dat niet word. Toch bedankt voor t aanbod.

Is er iemand die me wat meer kan vertellen over de grijze handelaar. Voordeel is de prijs maar nadeel geen afgestempelde garantiekaart nog andere dingen?

Ik moet denk ik maar weer eens een juwelier binnen stappen… Bah wat een straf :upside_down:

Niet noodzakelijk. Kan zeker een afgestempelde garantiekaart hebben. Sommigen niet zoals Jomashop etc.

Geef even je adres door :wink:

Lastig te beantwoorden zo.
Wat heb je nog meer in de collectie?
Moet het vaak onder een pak?

Moet het een alleskunner zijn?
Dan zou de JLC afvallen voor mij.

Hoe dan ook zou ik de Rolex Explorer 1 een keer passen. De Easylink in de band is erg fijn en dat hebben jouw opties niet. Draagcomfort is subliem

Moest ik kiezen uit jouw opties dan werd het de Omega. Van het restbudget kocht ik er een Nomos dresswatch bij :wink: