En nóg een nieuwe Patek

Op de een of andere manier vind ik de Calatrava Pilot Travel Time (ref. 5524G-001) nogal atypisch voor het merk. Te grof, te robuust:

2 likes

Ik had “Zeno - Basel” op de wp verwacht. :smile: Best aardig verder, maar ja - voor de vele tienduizenden die dit (sans doute - ohne Zweifel) moet kosten…

2 likes

Ik had precies dezelfde associatie… :grin:

2 likes

Ouch! :smiley:

Het is zonneklaar: wie op de Calatrava valt, kan scheppen geld besparen… :yum:

http://www.chrono24.nl/patekphilippe/new-5524g-001-calatrava-pilot-travel-time-white-gold--id3633175.htm

Valt reuze mee

Dat had ik ook bij het zien van deze Patek.

Ik had gelijk het gevoel van…wordt dit de ‘‘goedkope’lijn’’ van Patek om een jonger publiek te trekken?
Toen ik de prijs zag ,stapte ik van dat idee af…nu vind ik het maar een vreemde eend in de Patekvijver

Feit blijft wel dat het een heel mooi horloge is maar krijg er niet direct het Patek gevoel bij.

True

2 likes

Klik maar eens op de Chrono24-link om je jezelf uit de droom te helpen… Het prijsverschil met een Steinhart of Zeno bedraagt een aardige Mercedes.

Lijkt net een foto van ReneJK op zijn leren jas.

Taalnazi :smile:

1 like

Die bedoelde ik ja…

Jah deze Calatrava heeft voor mij niets met de klassieke “echte” Calatrava, jammer he…

Dit is voor mij een echte Calatrava!! :smile:

3 likes

Ik wist idd al dat er een prijskaartje van 49k aan hing,en hij zal in real lfe ook echt wel ‘‘cool’’ zijn.

Hey doe es normaal zo leip type ik niet ouwe!!! :smile:

haha, als jij je post gaat aanpassen doe ik het ook :wink:

49,03 dollar, dat gaat LUKKEnnnnn!
Ik bestel 'm

Even bellen.
Kan nu nog net denk ik.