En toen had je er opeens nog eentje!?

Best raar. Paniek?? Nog niet.

Sinds ik hier lid werd begin 2012 zijn er zo’n 40+ horloges gekomen en weer gegaan. De meeste tijd had ik tenminste vijf horloges in de box. Afgelopen periode heb ik aardig wat verkocht voor een aankoop die uiteindelijk niet door ging. En opeens heb ik nog maar 1 echt horloge en een paar extraatjes. Betekent wel dat ik een bescheiden horlogepotje beschikbaar heb maar het geld brandt tegen verwachting eigenlijk niet in de broekzak.
Wat ik verkocht heb kreeg toch geen draagtijd dankzij mijn favoriet.

Misschien wat tijd voor rust om te kijken wat ik nou eigenlijk wil. Ik geniet wel van de vele microbrands die hier getoond worden (aevig prometheus helson etc etc) maar het is het voor mij allemaal net niet. Dat heb ik ook bij hier populaire merken ala steinhart en veel seikos (sorry!). Ti sammy of shogun en de MM300 daargelaten. Deepblue en vele hamiltons heb ik mogen bewonderen maar deden me totaal niets.

Misschien zit ik nu een beetje in het midden. Mijn persoonlijke toppers in het hogere segment (pelagos + ingenieur) zijn voorlopig simpelweg niet binnen bereik. Ik houd van een toolish uitstralling en misschien dat ik me daarom aan het orienteren ben wbt Sinn en evt Damasko. Misschien hebben jullie nog wat tips… Een WIS dipje of gewoon bewust doorsparen?!

Gelukkig is er ons forum waar er genoeg te zien is. Ik heb bijvoorbeeld echt een zwak gekregen voor de Squale master die laatst getoond werd :wink:

gr, HJR

1 like

Foto’s vergeten. Ik vermaak met voorlopig wel met de ST

Deze semi rus met SMP trekjes in de plaat heb ik nog maar heeft mijn pa in bruikleen en die mag die lekker houden :wink:

gr, HJR

2 likes

Ik dacht dat je er nog eentje ERBIJ bedoelde. Hoe anders kan het soms zijn :grin:

Mij lijkt Damasko ook heel erg gaaf. Als je van tool houdt, lijkt me dat een goeie keuze. Vooral een geharde kasten spreken me aan.

HULDE!! :birthday: :+1:

Staat erg goed de ST!

Slechts een dresser er bij en u is klaar. :grinning:

Grt.

PS

En nog een 5600 solar G… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hoekige kasten met scherpe lijnen is waar jij volgens mij van houdt… even de MM300 daarbuiten gelaten.
Ik zou doorsparen. Zeker nu je genoeg blijkt te hebben aan de stowa.

[URL=http://s867.photobucket.com/user/vierport/media/Mobile%20Uploads/20150708_114607_zpsggsmu94b.jpg.html]

[/URL]

4 likes

Mooi Stowa. Inderdaad lekker doorsparen en je rustig oriënteren. Zodra je onrust voelt omdat je een bepaald horloge wilt hebben… Dan ben je op de goede weg ;-). Ga ervoor :smile:

1 like

Misschien kunnen merken zoals Alpina, Glycine en Longines wat interessants voor je bieden.

1 like

Thx boys. Idd geen haast.

@Selie Zijn mooie merken en een glycine heb ik al eens gehad, maar tot nu toe geen extreme vonk overgesprongen!

gr, HJR

Die Stowa is prachtig en een mooie daily beater. Waarom zou je voor een horloge gaan uit dezelfde prijscategorie (1 - 2K), terwijl je met een paar jaartjes sparen zeker een Pelagos of Ingenieur hebt.
Het kopen en verkopen van goedkopere horloges begrijp ik, maar is vaak een verslaving die volgens mij geen relaas biedt (sorry voor de vele mensen die ik hiermee misschien tegen de schenen schop).

1 like