Enicar Sherpa Graph

Bijzonder mooi :grinning:

Wat een plaatje…

helemaal niets , ik weet ook niets van Enicar eigenlijk :wink:

Schitterend René. Enicar is gewoon heel mooi, dit model komt, gezien het model wijzers uit de vroege jaren '60 of eind '50. Staat ook aan de binnenzijde van het deksel als het goed is. Vrijwel alle kasten die EPSA gemaakt heeft zijn voorzien van jaartal en maand van productie.

dan zal je net zien dat dit de uitzondering is vwb gedateerde EPSA kasten :wink:



Erg mooi horloge! Ernest Racine had wel oog voor mooi spul :smile:
Ik heb een mooie Enicar met arabische cijfers en een jaren '50 “ultrasonic” en daar blijft het denk ik ook bij als ik de prijzen zie. Wordt steeds meer populair!

Altijd mooi zo’n Enicar chrono :thumbsup:

Prachtig, je Enicar Sherpa, wat een mooie vintage!!!

Dat is typisch, die Sherpa Jet van mij is ook niet gedateerd.


Sherpa Date

Ik zal mijn Jet en SherpAqua ook maar eens uit elkaar schroeven om te kijken of daar wel een datum instaat

zijn er verder nog serie nummer lijsten van ? welk serie nummer bij welk jaar hoort OID ?

WOW!
Dat is een hele mooie

Mooie Enicar, prachtig uurwerk ook.

Groet,

Tecco

Niet dat ik weet maar misschien iemand op WUS in het topic over Enicar?

Prachtig horloge, schitterend uurwerk! Leuk om te zien hoe tijdloos mooi sommige horloges zijn en blijven!

Mijn beste,

Mooi verwoord.
Ik sluit mij hier volmondig bij aan!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Prachtige klok rene, echt gaaf

dankje wel :wink:

2 likes

Wat een prachtig horloge!

Veel draagplezier :wink: maar dat gaat vast wel lukken​:+1:

Prachtig.

Zover ik het weet stak het in de Enicar fabriek allemaal niet zo nauw ivm types (voornamelijk SuperDives met UltraDive dials en vice-versa) dus denk ik dat een serienummer-tabel al helemaal niet te vinden is.