EricPP

Vandaag bij EricPP mooie Stargate gekocht. Snelle reactie op mijn voorstel en direct afgehandeld zonder moeite. Echt super, Eric bedankt!

MotoSkooly

1 like

Onder het genot van koffie en horlogepraat een goeie deal gesloten met Eric. Altijd leuk, F2F. Aanrader.

1 like

Ook hier een positieve ervaring met Eric!

Vlot, duidelijk en prettig contact, houdt zich aan zijn afspraken en nam ook nog eens de moeite om even langs te rijden voor aflevering.

Eric: bedankt voor deze deal en leuk om kennisgemaakt te hebben! (tu)

1 like

Top vent (tu)
Lekker snel, geen poespas, heerlijk zo.

1 like

Zeer goede ervaring met Eric. Prettige en goede afhandeling, echte liefhebber en ook nog eens een heel aardige vent!

Bedankt.

1 like

Weer zeer snel en prettig zaken gedaan met Eric, ditmaal een mooie band. Goed verpakt en snel geleverd: top! (tu)

1 like

Wederom een leuke ruil met EricPP :~

Leuk contact en vlotte afwikkeling, helemaal top!

Bedankt :)-D

1 like

Top ervaring met Eric zojuist! Onder het genot van een bakkie bij de McD van horloges geruild. Fijn en eerlijk contact, snelle reacties: echt een aanrader.

Groet, Matthijs

1 like

Prima weer, top gozer !!

1 like

Wederom top!

Volgende keer graag weer :wink:

1 like

Zelfs al koop je geen horloge van hem, maar vraagt hem in eerste instantie alleen maar info over een merk.
Dan komt hij met zo veel feedback terug, waarnaar hij ook nog eens als tussen persoon alles regelt voor mij !!

Geweldig Eric, nogmaals mijn dank !!

1 like

Maand geleden een mooie Davosa Argonautic overgenomen van Eric. Vlotte en heldere communicatie per mail, snel verzonden en oerdegelijk verpakt en voor een denk ik nette prijs overgenomen. Zou zeker weer zaken met hem doen!

1 like

Wederom een mooi horloge overgenomen van Eric.
En ook nog persoonlijk thuis afgeleverd.
Hele spontane gozer waar het goed mee zaken doen is.
Eerlijk en betrouwbaar!
Wellicht tot een volgende keer :wink:

1 like

Zaken doen met @EricPP is altijd prettig. Dit keer een kleine case, maar groots verpakt. Ik zeg 5 sterren voor deze topverkoper :open_hands:

1 like

Mooie Oyster van Eric overgenomen. En idd bomproef verpakt :+1:

1 like

Ik heb Eric blij kunnen maken met een reactie op zijn zoektocht naar een Seagull AT. We kwamen snel tot overeenstemming en de deal was daarmee vlot gesloten. Uitstekende communicatie en snelle afhandeling.

Kortom, EricPP is een aanrader :+1:

1 like

Schitterende koper van mijn Squale Atmos 20 en een custom made band van me.

Alles erg keurig op voorhand betaald, vol vertrouwen.
Goede en correcte communicatie en afhandeling.

Veel plezier er mee Eric!

1 like

Horoge aan @EricPP verkocht. Het geld ter plaatse overgemaakt en hij heeft het zelf opgehaald. Wat wil je nog meer als verkoper. Absoluut een 5 stars en Triple A voor Eric!

1 like

Alweer een geslaagde deal met Eric, altijd een gezellig bakje koffie en even over klokjes ouwehoeren :slight_smile:

1 like

En Eric is ook bij mij thuis geweest en heeft ā€œin personā€ een horloge bij mij geruild. Inderdaad, ook bij mij gelijk de ā€œhorloge-klikā€ Heel prettige man om mee om te gaan, zou graag nog eens met hem handelen!

:+1: :ok_hand: :clap:

Ik bezit nu zijn witte Atlas / Landshark.

4 likes