EricPP

Vandaag een nieuwe meshband van Eric ontvangen. Niets mis mee!

@EricPP bedankt! You’re the best :wink:

1 like

Wederom een deal met Eric gedaan. Soms moet je elkaar helpen :smile: Thanks @EricPP voor mijn Scuba nummer 19 :pray:

3 likes

Helaas de 523e(???) in de wachtende rij en helaas geen deal kunnen sluiten. Bijna te verwachten en ik te langzaam geweest.

Sierlijk dat je dan een PB krijgt waarin dat wordt aangegeven.

Ik vind oprecht dat dit de kracht van dit forum is en alle lof voor @EricPP.

3 likes

Afgelopen week de Oris Meistertaucher mogen overnemen van Eric.

Hele snelle en correcte deal. Eerder al eens een klokje van Eric overgenomen en ook nu weer perfect afgewikkeld!
:thumbsup:

2 likes

Vandaag een meer dan prima verpakte Speedmaster mogen ontvangen, Eric, wederom bedankt!

1 like

Staat je goed, Rob!

1 like

Tnx Eric, voor de super afhandeling! Graag tot de volgende keer!

1 like

Kocht van Eric een 1st gen. black monster. Eric was niet beroerd om langs mijn stamkroeg te rijden en de klok netjes af te leveren. Toffe peer tot de volgende keer.
greets nitraM

1 like

1890 ?

1 like

Yep, met verse gezette koffie :smile:

1 like

Mooi aanwinst, :+1:

1 like

Na Eric al een tijdje te kennen EINDELIJK eens een deal gemaakt met hem.

Helemaal TOP!!

Snelle afhandeling en het klokje is zelf door the man himself langsgebracht op mijn werk!!

Echt niets anders dan lof voor @EricPP

1 like

Beter en sneller heb ik het hier nog niet getroffen! Je merkt dat deze man ervaring heeft met verkopen :smile:

In 1 woord top!

1 like

Vanavond een snelle p, maar prettige deal gemaakt met Eric. Prima op tijd en geen geouwehoer. Een prettige man. Aanrader.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Ook mijn ervaring met Eric is zeer positief. Prettige communicatie.

1 like

Beter laat dan niet, eind 2014 een skx007 van Eric overgenomen. Sluit me aan bij de rest, goeie ervaring!

1 like

Een horloge verkocht aan @EricPP . Het is al gezegd hier, maar Eric is een prima kerel, hij had de moeite genomen om langs te komen, leuk praatje, chapeau!

1 like

EricPP heeft een horloge van mij gekocht. Zeer tevreden over. Het contact ging soepel en vlot, komt afspraken na.

1 like

Wederom een horloge gekocht van Eric. Tjah, wat moet je na al die positieve verhalen nog zeggen? Ik wilde gewoon graag Erics 100e positieve beoordeling schrijven, dus bij dezen :stuck_out_tongue: :sunglasses:

1 like