EricPP

Serieus icoon van EricPP overgenomen: Omega Seamaster Professional 2254.50 met 1120 chronometer uurwerk. Geen koehandel, gewoon duidelijk in overleg en afspraken. Geen praatjes, wel goede deal.

1 like

Vandaag een horloge met Eric geruild. Prettige communicatie vooraf en leuk gesprek tijdens de ontmoeting (waarvoor hij zomaar even 3 a 4 uur in de auto zat) Dus, alle positieve beoordelingen kan ik alleen maar bevestigen!
Eric, bedankt en tot een volgende keer (dan zal ik eens wat km’s op de teller zetten :wink: !)

1 like

Hier ook een positieve ervaring. Eric is inmiddels een oud gediende die een hele reeks van horloges gekocht en verkocht heeft via het forum. Ik heb een Seiko Tuna geruild met wat cash erbij van mijn kant, voor een Squale 1521. Wat moet je ervan zeggen? Alle positieve ervaringen van hierboven kan ik onderschrijven. Fijn forumlid!

1 like

Eric is een topper. Wederom een fijne overdracht! Bedankt en graag tot ziens!

gr, HJR

1 like

Vanochtend een leuke ruil gedaan met Eric in een McD ergens langs de A1. Relaxte kerel, weet de hobby goed te relativeren :smiley: en houdt van snel handelen net als ik. Tot een volgende keer! :+1:

1 like

Eens een keer geen horloge, maar een gitaar gekocht. Goede deal, werd thuis bezorgd zodat ik hem even mocht uit proberen, helemaal top!

1 like

Weer een top deal gedaan met Eric. Goede communicatie, vlotte afhandeling. Wederom bedankt.

1 like

Zoals gewoonlijk :slight_smile: een leuke, snelle deal met Eric, en zoals gewoonlijk; volgens afspraak, met afleverservice en onder het genot van een bakkie koffie :+1:

Tot de volgende :wink:

1 like

Mooie deal gemaakt met Eric over een Tiger Concept watch. Deed er een mooie bruine band bij en was niet te beroerd naar BE te verzenden.

Bedankt voor de leuke transactie en misschien tot een volgende keer!

1 like

Vanochtend een super snelle meet-and-greet gehad met @EricPP . Transactie van zowel de betaling als het horloge soepel verlopen. :thumbsup:

1 like

Eric bood mij gratis een leuke Chinese hommage aan en wat zeg je dan? Graag! Ik kreeg 'm vanmiddag binnen en zo zie je maar weer dat Eric een mega goeie goser is en een hart van goud heeft! :+1: :ok_hand: :open_hands:

2 likes

Eric is vanmiddag een klokje bij me komen ophalen. Wederom prettige transactie en nu ook eens gezellig babbeltje kunnen maken.

Aanrader as usual!

1 like

Wederom prettig zaken kunnen doen met Eric. Bedankt en tot de volgende keer!

1 like

van de week met Eric zijn Seiko monster geruild voor mijn Seiko skx007. De communicatie was super en ruil was binnen 2 dagen een feit. ik ben nu de gelukkige bezitter van een oranje Seiko monster. :+1: :+1:

1 like

SKX007 van Eric overgenomen, prima no nonsens liefhebber!
Dank nogmaals voor de super transactie!
Was iedereen maar zo… :wink:

1 like

Recent de zoveelste deal gesloten met Eric. Zoals altijd helemaal top!! Op naar de volgende deal…?

1 like

Gisteren een horloge met Eric geruild. Het was prettig zaken doen met Eric, snel geregeld en alles zoals afgesproken.
Hij was ook zo aardig om het horloge bij mij thuis af te leveren. Bedankt Eric. En nogmaals veel plezier met de Omega.

2 likes

Doet ie wel vaker, Eric kan van de airmiles elk kwartaal heen en weer naar New York volgens mij. Topper is het.

1 like

Correctie: elke 2 maanden :wink:

2 likes

Ik had vorige week mijn eerste handeltje met @EricPP. Dit was echt leuk! Ik hoop (en vrees) dat er nog vele deals zullen volgen met dit hoogstaangenaam sujet!

2 likes