EricPP

Horloge verkocht aan Eric; Top, zoals het hoort!

1 like

Fijne deal gesloten met Eric, topper :thumbsup:

1 like

Prettig zaken gedaan met Eric (tu)

1 like

Alweer een fijne overdracht, altijd gezellig. :punch:

gr, HJR

1 like

Vandaag een mooie ontmoeting met Eric.
Een lekkere bak koffie, een goed gesprek en een mooie klok!

Eric super bedankt voor alles!

Groet,
Werner

1 like

Seikootje EsKaIx gekocht.

Snelle deal, snelle verzending, fantastisch verpakt en dus tevreden.

1 like

Wederom een fijne deal gedaan met Eric. Bedankt en tot de volgende keer! :thumbsup:

1 like

Mijn eerste Citizen gekocht van Eric, verliep vlot, alleen PostNL stond in slow motion. Goed verpakt en alles zoals beschreven, bedankt!

1 like

Bandje gekocht bij Ericā€¦snelle en duidelijke communicatie. Geld overgemaakt en gewacht haha tot na de vakantie !

Ontvangen zoals besproken dus helemaal top ! Zeker een aanrader !!

1 like

Aan Eric de WUS divewatch project duiker verkocht.
Hij had er een ritje voor over en was er blij mee. Was het snelste verkoopbezoek dat ik heb meegemaakt.
Dat het allemaal geen tip top nieuwstaat was, was voor hem geen probleem.
Weer wat fondsen voor de pot voor een toekomstige Aquis.
Hij blij, ik blij.
Bedankt Eric!

2 likes

Bij deze nomineer ik Eric als best gewaardeerde forumlid van HF. Geheel belangeloos heeft Eric mijn nieuwe aanwinst bij @Bauhaus opgehaald en vandaag bij mij in het diepe zuidenn afgeleverd.

Ook namens mijn vriendin en pasgeboren zoon hartstikke bedankt voor dit gebaar!

7 likes

En weer zaken gedaan met @EricPPā€¦zoals eerder een zeer prettige en goede ervaringā€¦duidelijke communicatie en daarna afgesprokenā€¦wat gepraat over gezamenlijke hobby en het horloge verkocht aan hemā€¦gaat in de toekomst nog wel vaker gebeuren ben ik bang :wink: Aanrader dus !!

1 like

Vanmiddag de blauwe turtle overgenomen van Eric, alles dik in orde, vlotte afhandeling, bedankt Eric.

1 like

Vandaag de Sinn u1 aan Eric verkocht. Gepassioneerde aardige horlogeliefhebber. Prima afwikkeling. Veel plezier met de mooie klok.

1 like

Seiko skx overgenomen van Eric, vlotte afhandeling en prettige communicatie. Prima zakendoen met Eric!

1 like

Zojuist mijn turtle PADI opgehaald. Overgenomen van @EricPP zeer snel zaken gedaan.
Degelijk verpakt en snel verstuurd.
Ik kan iedereen Eric als vertrouwd verkoper aanbevelen.

1 like

Een stalen band gekocht van @EricPP. Super service van hem. Gisteravond een berichtje verstuurd dat ik het over wilde nemen en vanochtend zat het al in mn brievenbus omdat hij het persoonlijk had langsgebracht. Nogmaals bedankt!

2 likes

Mooie gele Obris Morgan rubber band van @EricPP overgenomen. Streeploze transactie, aanrader!

2 likes

Vandaag horloge ontvangen gekocht van eric. Was wegens omstandigheden niet op de beloofde dag op de bus gedaan waarna eric het zelf af is komen geven. Top service!

1 like

Vandaag weer eens een horloge van Eric overgenomen, zoals altijd top!
Hartelijk dank!

Dick

1 like