EricPP

Voor de tigste keer zaken gedaan met deze Bossche Bol. Wederom weer naar volle tevredenheid.
Topperrrrrrrrr!

1 like

Zeer fijn zaken doen! Dank je Eric!
En ook bedankt voor de extra band!!!

1 like

Ik kan weinig toevoegen aan de vele positieve reacties hierboven. Bij deze dan nog een extra positieve ervaring. Eric, bedankt!

2 likes

Hier ook een zeer prima ervaring met Eric. Als ik zo de ervaringen lees komt Eric door het hele land.

Als ik een nadeel aan kan geven, is dat ie niet om half 9 aanbelt om af te geven, maar gewoon door de brievenbus doet :stuck_out_tongue:

Eric, dankjewel en tot een volgende keer!

1 like

Leuke ruildeal met Eric gesloten.
Dank je Eric en wie weet tot een volgende keer!

1 like

EriPP :thumbsup:

De dealer voor de verslaafde horlogejunky :blush:

3 likes

Pracht bandje voor weinig, bedankt eric :+1:

1 like

Wow, de Ginault Ocean Rover Nodate kwam te koop! Helaas snel verkocht, maar toch waagde ik een mailtje aan @ericPP want wellicht is er een kans dat een verkoop niet doorgaat.
Wat een geluk, afgelopen week ontving ik van Eric het bericht dat de koper zich had teruggetrokken en of ik nog steeds interesse had ik het horloge! Natuurlijk!!!

Eric kwam het horloge bij mij langsbrengen en na een gezellig gesprek was daar dan de overhandiging van dit magnifieke horloge. De mysterieuze horlogemaker uit America die dit horloge zelf met de hand heeft gebouwd! Het is werkelijkwaar een prachtig afgewerkt horloge!

Dank Eric voor de goede zorgen en het langsbrengen! Groet, Beauquito!

1 like

Ik mag ook alweer reageren, prima verkoper, niets op aan te merken!

1 like

Vandaag horloge verkocht aan Eric. Net als de vorige keer goed contact en prima afwikkeling. Nog leuk gesproken over horloges en de passie ervan. Topperā€‹:+1::+1:aanrader!

1 like

Eric @EricPP bracht het horloge dat ik van hem kocht gewoon even persoonlijk langs. Wat een service, thanks! Topper :grinning:

1 like

Seiko gekocht van Eric. Razendsnelle deal, horloge conform verwachting, snel opgerstuurd, goede communicatie. Aanrader :+1: :+1:

1 like

Ondanks dat het al weer een flink aantal jaren geleden is, toch nog een dikke plus voor Eric. Kwam de squale gewoon even persoonlijk langs brengen!

Later nog een probleempje met de kroon gehad, en hier samen een hele keurige oplossing voor gevonden. Topverkoper!

1 like

Hij kwam hem bij mij dan niet persoonlijk langsbrengen maar wel vlotte communicatie en vlot opgestuurd. :slight_smile: Helemaal prima dus.

1 like

Horloge ruil gedaan met Eric! Ook hij kwam naar mij voor de ruil. Toffe peer. Leuk gesprek gehad.
Echt een aanrader zaken met hem te doen. En stipt op tijd zoals afgesproken. Ik ben nog steeds superblij met het horloge!

1 like

Fijne ruil met @EricPP gedaan. Blijft prettig zaken doen met hem.

1 like

Een horloge verkocht aan @EricPP. Fijne deal, dus plus 1 voor Eric :+1:

1 like

Mooie Seiko gekocht van @EricPP.
Heel vlotte communicatie en goede afsprakenā€¦ kortom zoals het moet.
Bedankt en zeker tot een volgende deal!

1 like

Eric kwam alleen voor 2 busjes voor de band maar ging uiteindelijk een horloge armer naar huis :wink: :joy:
Vond zijn horloge namelijk zo mooi dat ik hem eigenlijk niet meer terug wilde geven hahaha!
Snelle deal en zoals altijd weer perfect :+1:t2:
Thanks Eric, op naar de volgende deal :smiley:

2 likes

Marina Militare verkocht aan Eric a.k.a. @EricPP . Alles ging zoals afgesproken. Aanrader als koper en hopelijk een keer in de toekomst als verkoper!

Thanks again.

1 like