Erik uiterlinden Beilen

Zag deze horlogemaker er nog niet tussen staan. Heb twee horloges laten repareren. Het mooie vind ik dat hij vantevoren duidelijkheid geeft over de prijs. Je betaalt Euro 10 voor de diagnose, dan geeft ie aan hoeveel het gaat kosten en als je het horloge laat repareren wordt die Euro 10 weer als gedeeltelijke betaling voor de kosten van reparatie meegenomen.

Prijzen ook zeer redelijk, kun je nog eens een goedkoper geprijsd horloge wat je heel mooi vindt laten repareren.

Horloge wordt zeer netjes en goed verpakt verstuurd. Kortom, alles gebeurt zorgvuldig en goed zonder verrassingen, ideaal.

Misschien een beetje raar om nog te reageren gezien de leeftijd van het bericht, maar er moet me toch iets van het hart, want ik heb helaas een hele andere ervaring met deze man.
Ik heb hem ooit 2 horloges toegestuurd, 1 ter reparatie en 1 voor service. Ik heb ze netjes verpakt en verstuurd, en op zijn verzoek meteen €50 bijgesloten, waarvan ik ook niks meer terug verlangde als het horloge weer netjes zou functioneren.
Nou waren het niet extreem waardevolle horloges, de totale waarde zal zo rond de €400,- hebben gelegen, maar voor mij hebben ze sowieso waarde.
Helaas was de heer Uiterlinden niet in staat om het horloge te repareren maar het andere horloge zou wel een servicebeurt hebben gekregen.
Toen kwam helaas de grote teleurstelling, de horloges werden door hem respectloos los in een envelop geduwd en naar mij teruggestuurd, waardoor er hier 2 beschadigde horloges binnenkwamen. Het waren oudere klokjes met kunststof “glas” waar dus ineens veel meer krassen op zaten en het klokje waar eerder niks aan mankeerde had nu ineens een wijzer los.
Uiteraard heb ik hem hier nog wel op aangesproken en het enige aanbod dat ik kreeg was dat ik het klokje nogmaals mocht toesturen om de wijzer terug te zetten. Mijn vertrouwen was al gedaald richting nul, en mede vanwege het totale gebrek aan respect voor mijn spullen, heb ik ervoor gekozen om hier niet op in te gaan. Over mijn beklag over de manier van verzenden, werd zeer laconiek op gereageerd.
Het uiteindelijke resultaat is dus dat ik voor €50, plus de kosten voor verzekerde verzending, geen enkel horloge meer heb dat functioneert, maar wel allemaal voorzien van een hoop extra schade.
Dus wat mij betreft is Erik Uiterlinden zeer zeker geen aanrader, horloges slopen kunnen de meeste mensen ook wel gewoon zelf.

2 likes