Ervaring met Nethuns?

Je ziet ze niet vaak voorbij komen. Ook via Google vind je niet heel veel over dit merk. Volgens mij is de afwerking uitstekend maar zijn de horloges wel een tikkie aan de prijs. Wie heeft daadwerkelijk ervaring met de bronzen en/of stalen modellen?

Rustig, rustig…niet allemaal tegeljjk! :roll_eyes:

Nee

1 like

Ik lees prijzen van €2000, dat is idd veel voor een paddestoelenmerk. En een Unitas in een duiker, een duiker heb ik liever als automaat. 45mm en dan steken die lugs ook nog enorm uit, dus 19mm pols is wenselijk (in mijn ogen). Verder vroeg je het niet maar ik vind ze allemaal ook erg lelijk. Ik tenslotte de restwaarde héél laag in. Maar als je een NA schrijft lees ik hem helemaal :slight_smile:

dichter bij dan je denkt…

1 like

Haha…of deze als NA komt is nog maar te bezien​:blush: Ben gewoon benieuwd naar ervaringen. Het zijn flinke brokken maar mijn polsen kunnen ze hebben. Lelijk vind ik ze niet (sommige wel :wink:) :+1: Binnenkort maar ff naar SW om ze te bekijken. Ze zitten tussen de 1000 en 1200. Das beter te pruimen dan 2000,-!!!

en? al wijzer geworden. ik ben ze dus ook opeens tegen gekomen. prachtige afwerking zeker:)
sta op t punt om er 1 te bestellen. jij al meer ervaring?
en qua prijs valt het reuze mee, 300 piek.

Ik heb geen idee. Uiteindelijk nooit eentje aangeschaft. Verder denk ik dat met de nieuwere serie kwalitatief niets mis is.

Nee idd:) ben alleen bang dat het horloge (met zijn 16mm dik) te groot is of aanvoelt.
Maar goed we gaan t mee maken😊

Ben benieuwd naar je ervaring en foto’s!