RobinH

Vandaag mijn nieuwe aanwinst, een Omega Planet Ocean, overgenomen van RobinH. Wat een prima ervaring. Gezellig gekletst en alles vanaf het contact opnemen tot aan de overdracht, ging op een zeer rustige en relaxte wijze. Echt een aanrader. Robin heeft nog wel eens wat te koop staan, dus laat je niet tegenhouden. :grinning:

3 likes

Hier ook goede ervaringen met Robin.
Tot keer toe een leuke deal gemaakt :slight_smile:
een topper dus!!

1 like

Hier net een seagull toegekomen van Robin,
Vlotte afhandeling, super!

1 like

Leuke onverwachte deal met Robin! Alles perfect verzorgd en als verrassing deed Robin er een ongedragen vintage Steinhart Band bij!

Van harte aanbevolen dus!

1 like

:thumbsup: Ook mijn ervaring is goed.
Kreeg afgelopen dagen een extra schakel voor mijn Omega stalen horlogeband opgestuurd.
Was teruggevonden en werd spontaan verzonden, prima aftersalesactie

1 like

Mooi horloge overgenomen van @RobinH, prettige en vlotte communicatie, in overleg snel af kunnen spreken, leuk met elkaar gesproken en bovenal een horloge wat volledig aan de omschrijving en verwachting voldoet. Een adres om aan te raden wat ik bij deze doe. Robin bedankt! Mvg. Bertjan

1 like

Vandaag heb ik een originele zwarte croco lederen Speedmaster Professional band met Omega vlindersluiting ontvangen van Robin.
In nieuwstaat zoals omschreven, netjes verpakt en snel verzonden.

Aanrader!
(tu)

1 like

Vandaag mijn Omega Seamaster verkocht aan @RobinH, was daarvoor overgenomen van hem.
Nu weer terug bij de voorgaande eigenaar dus.
Alles correct en vlot verlopen.

1 like

Mijn mooie Cocktail Time heeft een goed nieuw baasje. Soepele communicatie en een vriendelijke afhandeling. met Robin kun je prima zaken doen!

1 like

Citizen gekocht van Robin.

Nauwkeurig beschreven.
Perfecte afhandeling.
Goede communicatie.
Goed verpakt.
Snel verstuurd.
(tu)

Bedankt Robin !!

1 like

Vandaag een PO 8500 overgenomen van Robin.
Deal volgens het boekje. Prettig zaken doen zo.

1 like

Horloge overgenomen van @RobinH waarbij hij de moeite genomen heeft bijbehorende accessoires via een alternatieve route bij mij te bezorgen. Graag tot nog eens :thumbsup:

1 like

Ik heb net een Oris bandje overgenomen van RobinH. Snelle en duidelijke communicatie, mooi verpakt, aanrader!

1 like

Iets verkocht aan @RobinH. Bij overeenkomst vond er een snelle betaling plaats. Voor zowel mij, als voor hem een win-win situatie, dus wat mij betreft een betrouwbare koper! :thumbsup:

1 like

Deze week twee service doosjes overgenomen van @RobinH. Zien er uitstekend uit, prima verpakt, scherp geprijsd, snelle verzending en uitstekende communicatie. Robin wordt van harte aanbevolen.

1 like

Vandaag 2 keurige horlogebandjes van @RobinH binnengekregen. Koop was vlot geregeld, duidelijke communicatie en snel verstuurd. Top. Voor herhaling vatbaar. Bedankt Robin.

1 like

Exact wat @lassale zegt met als enige verschil dat het bij mij om 1 bandje ging.

2 likes

Bandjes aangekregen, vlotte communicatie en correcte afhandeling, nog eens bedankt @RobinH

1 like

Vandaag een zeer goede ervaring met @RobinH rijker. In 1 woord super! Eerlijke kerel en een ervaren liefhebber. Horloge zeer gedetailleerd beschreven. Zeer betrouwbaar adres.
Bedankt Robin👍

1 like

Gisterenavond m’n n.a. opgehaald. Robin was zo coulant om op z’n verjaardag de visite te verlaten en elders de overdracht te doen (of was dit vluchtgedrag??). Toen bleek dat ik behoorlijk te vroeg was, was eerder komen ook nog eens geen probleem.

Verder klopte alles:

  • communicatie zeer vlot
  • bereidwilligheid om tot zaken te komen
  • omschrijving / staat prima omschreven

Ook bij deze plezierige kennismaking / ontmoeting moesten we al weer veel te snel afscheid nemen van elkaar. Wat kunnen HF leden toch lekker enthousiast l.llen over die klokjes, heel amusant!

Kortom, ook met Robin een prima (aankoop)ervaring!

Grt. Marco

1 like