Ervaring net gekochte Hugo Boss!

Het is een oplossing…

Ik kijk naar aanleiding van dit topic naar mijn eigen ORIS sluiting… :sob:

wijzerplaat veranderen?

Met schroef, bedoel je de kroon?

Zonnesteek? :wink:

Tijd voor een koud pilsje… want;

Zodra de “R” in het uur staat, mag je drinken!

2 likes

oh

Een levensles voor 200 piek. Ik zou zeggen: koopje!

1 like

Want voor 200 euro zou je een horloge kunnen kopen dat heeft lume heeft dat zonder opladen licht afgeeft en van gehard staal is zodat de band niet krast?

4 likes

Voor 200 euro koop je nergens anders een horloge wat van wijzerplaat kan veranderen met een druk op de knop, dat kan ik je wel vertellen.

4 likes

Die van mij zijn weleens duurder geweest… :smirk:

3 likes

Nou idd, haha.

Vraag me af of de webshop je horloge terug neemt. De punten die je hebt aangekaart kloppen dus gewoon en krassen kunnen in een hele korte tijd zijn ontstaan.

Nu ben ik wel benieuwd naar de krasjes, heb je wat foto’s ?

De mijne ook…

Aan een leuke vrouw komen kost geld! Er vanaf komen kost nog veeeeel meer!

1 like

Als de gemiddelde Hugo Boss horlogeklant dezelfde is die met Hugo Boss kleding loopt waarom niet.
Er is gewoon weinig mis met plakmerk horloges, ze vallen veelal niet uit elkaar, houden heel goed de tijd, en veel mensen vinden ze mooi, al kijken ze vaak niet verder dan het merk. Maar waar ken ik dat van?. :smirk:

De houding op het forum is op zijn zachtst gezegd apart. Ga eens naar een Hifi forum, en zeg dat je een Sonos box koopt. Je krijgt dan gelijksoortige reacties, of een autoforum, en een fiat Panda. Allemaal onzin natuurlijk, het is maar wat je zoekt en wilt.

2 likes

It’s true. No fake news.

@tourbillonincab en @cliogek doen het sowieso…

1 like

Hahahaha, ik wil het nieteens weten. Ik zou er spontaan van gaan huilen denk ik.

1 like

Helemaal waar.
Als ik de Omega SMP-c naar mijn werk om doe dan gaat er een klein stukje plakband op de sluiting om onnodige deskdive krassen te voorkomen. Breedte is bijna hetzelfde als de breedte van de sluiting en je ziet het amper zitten.
Werkt prima en ik laat me graag voor gek verklaren :wink:

10 likes

Ik laat bij mij ook altijd de tv in de doos zitten.
Mij maken ze de pis niet lauw :joy:

3 likes

Ok, HB horloges zijn te duur voor wat ze zijn. Maar dat is toch vooral vanuit een liefhebbersoogpunt. Wij willen allemaal een automaat, liefst met hacking, gecertificeerde duiker en nuclear lume. Maar de gemiddelde persoon haalt zijn schouders op bij het zien van een Seiko SKX of Orient Mako. Terwijl ze bijvoorbeeld HB of DW wel leuk vinden.
Dat gezegd zijnde lijkt de kans me reëel dat TS een verkeerd verwachtingspatroon heeft, en dat hij bij een Citizen hetzelfde gevoel zal hebben. Misschien nog erger, dat hij een horloge gekocht heeft die hij eigenlijk niet zo mooi vindt en nog steeds dezelfde problemen heeft (geschroefde kroon, lume, krassen, …)

Nu zomaar aanraden om die handel terug te sturen en braaf een Citizen te kopen, kan nog tot verrassingen leiden. Ik voel het volgende topic al aankomen…

3 likes

Ik laat heel lang het plastic om de stoelen van mijn auto’s zitten. :roll_eyes: