Ervaringen gevraagd: Marathon TSAR

Gokje: ETA 2824

EDIT: Goed gegokt… :wink:

The Diver’s Automatic is made in La Chaux de Fonds Switzerland to guarantee the highest level of quality and accuracy in manufacturing. Inside the Diver’s Automatic is a Swiss made, 25 jewel ETA 2824-2 automatic movement, that guarantees you a reliable and accurate timekeeping experience.

(bron: marathonwatch.com)

1 like

Echt een op en top tool watch. Zolang je nog kan leven met een tikken van een Quartz :slight_smile:


2 likes

WOW, mooie foto’s! :+1:
Ja hoor, ik kan prima leven met quartz en al helemaal omdat ik quartz de laatste decennia bijna niet meer om de pols heb gehad. Lijkt me dus wel weer eens fris.

Ik heb Jaap inmiddels gesproken, na de vakantiepret ga ik even op de koffie. Tot die tijd, blijf de ervaringen en foto’s maar delen… topic wordt er alleen maar leuker van! :sunglasses:

3 likes

Incoming.

5 likes

…haha, ik heb je toch niet aangestoken hè? :rofl:
Gaaf!! Van harte alvast enne, tot de 22e niet te veel enthousiasme graag. :wink:

2 likes

Je wordt bedankt :wink:

Als wederdienst zal ik komend weekend een laaiend enthousiaste review met schitterende foto’s maken. Goed? :wink:

1 like

Heb je nou snel die van tentoetoe gekocht?
Edit: nee dus, ik zie het antwoord al in een ander topic.

2 likes

Ik snap het!

Graag gedaan… :rofl: :joy:
Oh enne, kom maar door met die enthousiaste review én vooral ook de schitterende foto’s! Niks leuker dan een beetje voorpret.

1 like

Haha dat duurde nog vrij lang, voor ik op mijn eigen uitspraak werd gepakt. :wink:

Het betreft een ruildeal met die malle MKII Hawkinge natuurlijk :upside_down_face: Cash had ik het niet zo snel gedaan, inderdaad. :sunglasses:

1 like

Daar zat al een stickertje met mijn naam op… :sunglasses: Ik heb Jaap aangeboden om zijn marketing te gaan verzorgen, zo’n topic zorgt voor traffic en een volle mailbox. Leuk, vooral als je op vakantie bent haha.

1 like

Ik plug al jaren Ten2Two. Een waardebon voor een Whopper XXL menu per horloge. Prima business. :joy:

1 like

Ik was vanmorgen onderweg, anders je 'm gelijk al gekregen… :rofl:

1 like

Even wat anders. Doe mij eens zo’n leuk Cellini poetsdoekje. Maak ik in ruil wat foto’s van die Marathon voor je. :wink:

Hahaha, fotograferen kan ik prima zelf hoor. Hoewel, ik heb mijn 5DII met al het glaswerk recent weggedaan. Werd me te zwaar, zit nu aan ‘de compact’. :sunglasses:

Die doekies zijn leuk hè! Ik zou ze met alle liefde weggeven als ik er niet zelf voor betaald zou hebben. Dat geldt voor al die ouwe zooi, heb ik allemaal in een opwelling gekocht en nu ik Rolex als hobby achter me heb gelaten mag hetgeen ik dubbel heb of niet meer nodig heb weg voor ‘kostprijs’. :wink:

1 like

Weet ik. Toch maar een kiekje van mij.

1 like

Leuke foto, komt me bekend voor.

1 like

Haha! :kiss:

Spannende week! @SuperC #EindeVakantie:wink:

En binnen! Ik zal er morgen even wat ‘first impressions’ op het virtuele papier zetten. Nu slechts een schaamteloze foto-crosspost… :wink:

6 likes