Ervaringen met horlogemakers (omgeving Hilversum / Utrecht) Meistersinger

Beste forumleden,

Sinds enige tijd heb ik een Meistersinger Scrypto. Nu wil ik graag een onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Hebben jullie ervaring met onderhoudsbeurten door Meistersinger zelf (via een juwelier) dan wel met horlogemakers in de omgeving Hilversum/Utrecht. Dit laatste omdat het en standaard ETA automatisch uurwerk betreft die waarschijnlijk door elke horlogemaker kan worden onderhouden.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten Boudewijn

Even je subcategorie aangepast. Je kunt ook kijken in het draadje “Ervaringen met Horlogemakers”, in het drop-down menu linksboven. Ik zit helaas niet in je buurt. :wink:

Wel verstandig 'm te laten servicen, Meistersinger smeert af-fabriek enorm schraal. Levert relatief vaak problemen op in mijn ervaring.

En welkom! :thumbsup:

Heb even je topic naar de juiste sectie verplaatst! Succes met de zoektoch en welkom!

Wij zijn Meistersinger dealer in Bussum en ik wil graag vrijblijvend naar uw horloge kijken

Joost Geerling

Juwelier Geerling

Ron Sonders te Leusden. :thumbsup:

Met Wiegand Bruss in Utrecht heb ik een slechte ervaring, vooral zijn weigeren om een stomme blunder (vingervlek binnenkant glas) op te lossen (dat zelf maar opgelost). Over Ron Sonders al mee goede geluiden gehoord.