Even 2 horloges tegelijk dragen

Dat doe ik nou nooit en daar is een hele goede reden voor

4 likes

Hier is mijn familie foto :smile:

[URL=http://s1317.photobucket.com/user/AussieSMagna/media/Longines/IMG_4461_zpstcpgv9sb.jpg.html]

[/URL]

2 likes

Leuk, dat lederen bandje als buffer om te voorkomen dat de kroon van de Sub de kast van de Sea-Gull bekrast :smiley:

Ook handig als je even je GMT Master niet bij de hand hebt.

3 likes

Je kat denkt er ook het zijne van. En terecht.

2 likes

De kat kijkt nogal schalks naar je submariner, als ie morgen weg is, zou ik eerst in zijn poezenmandje kijken :wink:

2 likes

Nee

Beetje Nick Hayek Senior neiging ?

1 like

Alleen als ik al een horloge draag, en bij iemand (of een juwelier) een 2e om wil doen om te bekijken. Nooit 2 om 1 pols, maar dan eentje rechs en eentje links (maar net waar ik zin in heb die dag :p)

1 like

Grt.

2 likes

Poezenmandje?! Ha, pas op, kijk naar mijn “vecht-oren” Ik ben een geduchte veteraan! Kortom volgens mij zien we hier de baas van de buurt.
“Personeel” mag even zijn speeltjes laten zien.
Overigens draag ik met veel plezier regelmatig links en rechts een horloge. Waarom zou ik anders twee polsen hebben?

1 like

Ik wind mijn horloges gewoon op door aan het kroontje te draaien, ongeacht automaat of handopwinder.

1 like
1 like

Hier ook, eerst met de automaten. Vervolgens ook met de quartzen.
Ik draag dus links een quartz en rechts een vintage handopwinder.
Gaat mij niet gebeuren dat de batterij op is en dat ik dan nog niet weet hoe laat het is :smiley:

1 like

Nooit 2 om 1 pols gehad. Wel links en rechts 1. Laatste tijd steeds vaker, omdat ik rechts een SmartBand om heb en link een ‘echt’ horloge.

1 like

Pfff. Doe er dan 3…

Drie maar?

3 likes

@astonmartin Wie is die gast?

Kijk, dit is Jaques von Polier, directeur R&D van de Russische Raketa-fabriek, die hier zijn klokjes promoot:

Ben ik zo gek nog niet (zie mijn eerdere post) :stuck_out_tongue:

Dat is wijlen mister Hayek en hij was de grote baas achter de Swatchgroup nu is zijn zoon het.


De merken
Swatch Group watch and jewelry brands
Prestige and Luxury Range: Breguet, Harry Winston, Blancpain, Glashütte Original, Jaquet Droz, Léon Hatot, Omega.
High Range: Longines, Rado, Union Glashütte.
Middle Range: Tissot, Balmain, Certina, Mido, Hamilton; Calvin Klein watches + jewelry.
Basic Range: Swatch, Flik Flak.

En ja hij droeg zijn horloges elke dag zo…

Aha, dus ook een directeur, die zijn klokjes promoot.
Ineens weet je het, ik word … :grinning: