Ik moest serieus ook 2x kijken wat er was veranderd haha! Maar mij herken je inderdaad wel vermoed ikā¦
Aan horloge EN vriendin
Dank je wel! Ja, er zijn een hoop mensen die me āwelkomā heten haha
Ik heb zelf ook maar 17cm pols maar toch weerhoud me dat niet haha
Ohhhh, wat voor een Invicta heb je?
Dank je wel!
Haha⦠Het maakt niet uit waar ik kom, roep blijkbaar overal reacties op
Alleen bij FB kan je wel zien wie reageren, daar waar bijna iedereen hier nicknames en rare profielfotoās gebruikt haha!
Weet niet wie hier nou ook al op Facebook zit haha
Deze:
Wel een iets rustiger model, maar het leuke is dat je daarvoor dus ook bij Invicta terecht kunt.
Overigens is hij door de felgele plaat wel lekker opvallend.
Dat vind ik een prachtige S1! Goede keuze! Lekker zomers ook!
Dat vind ik dus ook zo leuk aan Invicta⦠Ze hebben eigenlijk voor (bijna) iedereen wat wils!
Zowel qua budget als qua looks
Precies dat was de reden om deze te kopen; had er nog een topicje over gemaakt:
Ha Eduardo⦠uitgesproken smaak inderdaad. Deze (niet meer in bezit) had hier qua formaat niet tussen misstaan!
welkom, onze smaken verschillen danig maar dat maakt dit forum net zo leuk. Blijf ons verbazen aub! Succes
Dank je wel! Ja, dat is inderdaad ook wat het leuk maakt⦠Al die verschillende smaken! Zal ik doen
Aināt we all?
Welkom Eduardo! En veel plezier hier!
Dank je wel!
wowā¦zo niet mijn smaak maar tof dat je ze laat zien en als we allemaal op hetzelfde horloge/vrouw/auto zouden vallen dan werd het oorlog dus doe je ding en koop/verzamel/draag wat jij leuk vindt!
Welkom! Die sevenfriday is erg tof! Met betrekking tot de rest laat ik mijn mening achterwege
Iedereen is vrij om mooi te vinden wat hij/zei mooi vind!
Welkom op dit forum.
Hahaha! Ik weet dat ik een nogal bijzonder smaak heb zeg maarā¦
Maar dank je wel!
Hahaha! Dat snap ik
Ja, die Sevenfriday is tot wel 1 van mijn favoriete horloges.
Dank je wel!
Gaaf die invicta sā¦ja mooi heā¦velen vinden t draken van horlogesā¦nou ik nietā¦prijs vaak okā¦ja idd het is geen Rolex dat kloptš
Ja klopt! Een hoop mensen vinden ze verschrikkelijk haha! Ik vind ze heerlijk āout of the boxā! Heerlijk eens iets anders dan andere merken.
Het is inderdaad geen Rolex⦠Maar hoeft ook niet
Zo, dat mag er zijn leuke collectie
Die Invictaās zijn voor mij een stap te ver. De SevenFriday past wel in mijn straatje. De ClockTwo kende ik niet in de polsvariant. Leuk en ik denk ook dat je er niet zo snel een tweede van ziet.
Veel plezier hier op het forum