Even mezelf voorstellen

Hallo forumleden,

Na een tijdje vooral gelezen te hebben, vond ik het nu tijd om me even voor te stellen. Ik ben Bart, 19 jaar en (bijna) student. Sinds een aantal jaar ben ik geïnteresseerd in horloges, al waren dat vooral mode horloges. Sinds ik op dit forum terecht ben gekomen, ben ik me meer gaan bezighouden met echte mechanische horloges. Tot nu toe heb ik een aantal horloges in mijn collectie: Twee modeklokjes, een G-shock, een Seiko Monster en een Hamilton khaki navy. Dat laatste horloge ben ik aan het verkopen, omdat ik mezelf daar iets te jong voor vind. Als vervanger heb ik al naar een Tissot prs 516 automatic gekeken, dit vind ik een erg mooi en sportief horloge.

Hieronder een paar foto’s:

diesel DZ7315

Fossil nate JR1475

Mijn G-Shock

Deze ben ik dus aan het verkopen.

Ik hoop veel plezier op dit forum te hebben!:grinning:

6 likes

Dat gaat zeker lukken!
leuk setje horloges heb je al , een goed begin!
Als de hamilton weg is heb je dan naast de tissot nog andere kandidaten op het oog?

Welkom! en succes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Dat staat inderdaad ook goed! Ik denk dat het er ook mee te maken kan hebben dat ik het horloge een beetje klein vind. Zoals je aan het diesel horloge kan zien, hou ik wel van grote horloges.

Ik heb al wel naar veel horloges gekeken, maar ik wil graag een Zwitsers horloge en in die prijsklasse steekt de tissot er voor mij dan wel bovenuit.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Daar heb je gelijk in, ik denk dat hij niet eens past onder een overhemd…:joy:

Ik begin in september met bestuurskunde.[quote=“ChrisWinter, post:6, topic:76139”]
Je hebt dus al een Zwitsers horloge met een ETA uurwerk er in
[/quote]

Klopt, het gaat me dan om het uiterlijk, de Tissot vind ik om de een of andere reden mooier en beter bij me passen.

Mijn beste,

Leuk!! Weer een enthousiast horloge-liefhebber erbij!!
Van harte welkom dan ook Bart. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom Bart en veel plezier op dit forum!

Bart van harte welkom op dit forum.

Groet Bram

Welkom :grinning:

Ik zou die Hamilton ook houden hoor, hijs erg mooi! Ik vond een paar jaar geleden die grote horloges ook prachtig, als ik nu naar mijn oude horloges (beetje de modeklokken waar jij ook mee bent begonnen) kijk vind ik het echt foeilelijke dingen. Dat gezegd hebbende is de Hamilton zelfs al aan de grote kant voor je pols denk ik, de lugs komen al aan de zijkant over je pols uit. Ik zou zeker niet groter gaan!

Welkom! Veel plezier hier!

Welkom op dit forum Bart!

Welkom! :+1:
Eneh… Ik zou de Hamilton lekker in de collectie houden. :wink:

Leuk dat je hier mee gaat doen, Bart. Veel plezier :thumbsup:

Welkom!

welkom :+1:

Welkom, ik heb die Diesels in een etalage zien liggen, dat zijn inderdaad al grote klokken.
Veel plezier hier.

Welkom op het HF.