Even voorstellen hier

Goede tip dankjewel, de tissot zijn zeker erg betaalbaar voor Zwitserse horloges!

Welkom! Sparen voor je ‘unicorn’ is belangrijk. En een mooi horloge waar je in de tussentijd plezier aan beleeft ook. Probeer wel te waken voor de verleiding/valkuil van (te veel) mooie betaalbare horloges. Elke euro die je daaraan spendeert kan je niet besteden aan je Stowa :slightly_smiling_face:

1 like

Helemaal gelijk heb je! En nee, ik hoop het een beetje binnen de perken te houden. (Herinner mij hier nog even aan wanneer ik om horlogeboxen vraag waar er 10 in passen)

Nee maar in alle gekkigheid, ik heb niet het budget om constant honderden euro’s aan horloges uit te geven helaas :smile:

Welkom Guido!

1 like

Welkom op HF, een 007 is nooit weg😀, Veel plezier hier!

1 like

Welkom hier! Zoals al vaker hier gezegd: Seiko en Orient zijn beide prachtige merken om naar te kijken. Seiko is erg groot en maakt iets meer sport modellen, Orient is iets minder bekend maar maakt prachtige instap modellen waaronder meer dress uiterlijk, zoals de Bambino version 4 (rare foto, maar je krijgt het idee):

2 likes

Welkom

1 like

image

Hoho…nu ken ik Helmond niet, maar niets ten nadele van Purmerend!
Ik woon er zelf en…maar…tenslotte…want…ach, laat ook maar, je hebt gelijk.:wink:
Welkom Guido!

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Ginnen echte kattenmepper dus!:smiley:

1 like

Welkom Guido!

1 like

Guido, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Hoi Guido, welkom :+1:

Nog even over die Seiko, ik weet niet of t voor je uitmaakt, maar hij is er ook op een stalen band. Vaak is het relatief voordeliger om het horloge op staal te kopen ipv nabestellen.
Mocht dat je voorkeur hebben, kunnen ze misschien nog je bestelling aanpassen?

1 like

Is zeker aan te raden :+1:
Comfortabele bracelet!

En de SNZG13 is brush en polish combi.
Niet blasted zoals de andere snzg’s :wink:

Ook beter gelijk met saffier bestellen.

2 likes

Welkom welkom!

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom! Voor het bedrag dat jij uit wil geven, koop je zeker wat moois hier(, of ergens anders🤭)

Een mooie Seiko, nieuw of gebruikt. We gaan hier wel zien wat t gaat worden. Succes!

1 like

Dank jullie wel voor alle reacties! Zeer leuk om bij deze enthousiaste club met mensen aangemeld te mogen zijn, sorry kon niet meteen reageren gisteren, want mijn max berichten voor nieuweling waren er al doorheen :sweat_smile:

1 like