Even voorstellen na een tijdje rondstruinen en lezen

Welkom en veel plezier gewenst .

1 like

Welkom op Horlogeforum en Seiko is de basis, zo niet de ruggengraat, van iedere collectie (of zou dit moeten zijn!:wink:). Veel betere prijs-/kwaliteitsverhouding vind je niet snel.

Goed dat je er nog een Monster hebt bijbesteld. Seiko is dit jaar, na 16 jaar, gestopt met productie van deze iconische duiker. Dus nieuwe worden straks lastig te vinden.

Veel plezier hier! En pas op, het is een nogal verslavende hobby. Voor je 't weet heb je twee horlogekisten vol en je blijft altijd ‘op zoek’!:slight_smile:

1 like

Welkom.

Ja … en nu is het te laat. Je kan niet meer terug. PONR. Heeft je hier helemaal niemand voor gewaarschuwd? :wink:

1 like

Allen bedankt voor het warme onthaal, helemaal top.
Dat het een verslavende hobby is had ik al in de gaten :slight_smile:

Nu nog in blije verwachting van mn monster en dan maar eens kijken naar het volgende project :innocent:

Welkom have fun​:+1::+1::+1:

Welkom

Hey, van harte welkom!

Welkom, welkom! En dan Seiko. Dat gaat meestal hier wel goed.

1 like

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

ja dat was me ook al opgevallen hier. bedankt.

dat meen je niet. ik vind het een pracht horloge.

Yep, helaas wel. Seiko works in mysterious ways.:confused:

Eerder werden de SBDA- (Samurai) en SRP043 (Spork) ook om onduidelijke redenen zomaar ineens gediscontinued. Was zeker nog vraag naar en beide zijn inmiddels behoorlijk gewild en stijgen alleen maar in waarde.

Hartelijk welkom, veel plezier hier, wel opgepast, kan verslavend zijn :smile:

Welkom op HF!
Seiko 5, en zeker die van jou met de mooie blauwe plaat is altijd goed. De black solar met blauwe accenten kan ik ook wel smaken.
En de Waterbury-lijn van Timex zijn echt wel mooie horloges voor hetgeen ze ‘maar’ kosten.
Veel plezier op dit forum toegewenst.

1 like

Van Harte Welkom! Join the fun!

Join the club, welkom op het HF

grt. Gerard

Zegt wie? :smirk:

De Mods, zie o.a.: Van de mods: Verandervoorstellen

1 like

Thanx. De timex is een jubileum uitgave in samenwerking met Red Wing die de band heeft gemaakt. Weer een andere liefhebberij :slight_smile: zo blijf je aan de gang :slight_smile: