Even voorstellen + plaatjes

Welkom

Welkom!

Wat een mooie leeftijd om te beginnen! Zelf ben ik ook 17 en net gestart! Die oude timex van je, zoals al zovaak gezegd, vind ik echt gaaf!

Al aan het rondkijken naar je volgende horloge? Of wat voor soort horloges je mooi vind. Persoonlijk heb ik wat hulp gehad van me vader en een oude oris gekregen. Ben nu aan het sparen voor een omega, het liefst een speedmaster als dat economisch gaat lukken!

Veel plezier!

1 like

Hoi Pim!

De jeugd is de toekomst! Enzo bla bla😉
Als je nu al interesse hebt in de wonderen van horloges beloofd dat wat!
Je 1975 Timex is een mooie! En omdat het mijn geboortejaar is wil ik je helpen om hem lopend te maken.
Heel veel plezier hier!

2 likes

Welkom Pim!

Hallo Pim, welkom hier :+1:t2::grinning:
Ik ben ook op mijn 17e serieus begonnen met deze hobby, en heb er de 34 daaropvolgende jaren al veel lol van gehad. Waak er wel voor om niet te snel te veel te willen (gaat ongemerkt), en laat je vooral niet meeslepen, zodat het te koste zou gaan van andere dingen.
Heel veel plezier !

Waak er wel voor om niet te snel te veel te willen (gaat ongemerkt)

Bedankt voor de waarschuwing. Ik heb op internet al heel wat mooie horloges gezien die ik graag om de pols zou willen hebben, maar met mijn vakkenvuller-salaris blijft het voorlopig nog bij dromen. :drooling_face:

1 like

Bedankt. Denken jullie dat het mogelijk is de timex zelf open te maken en proberen te fixen, of moet ik het laten doen door een professional?

Ik twijfel zelf een beetje. Ik weet ook niet precies waar ik zou moeten beginnen…

welkom.

Welkom en veel plezier hier op HF!

Heb ook wat Timex vintage:


Heb je dit topic ook al gezien?

1 like

Wow die zien er nog goed uit:heart_eyes:

1 like

Bedankt…Moet je maar eens in Timex only kijken, daar staan echt hele mooie…En pas op!.. de jacht naar horloges is nog verslaafder dan het bezitten ervan :grin::blush:

Welkom Pim! Leuk een jong lid er bij. Mooie Timex chrono!

Welkom en veel plezier op dit forum.

Welkom Pim, Misschien is Hamilton wel een leuk merk voor jou!

Welkom Pim, leuk dat je de jongsten hier komt versterken! :wink:

Groeten

Welkom, veel lees en deel plezier

Hoi Pim. Als je het niet weet kan je beter niet beginnen😉 Als je in de buurt van Lelystad woont wil ik je best op weg helpen en als gezegd, opsturen naar mij mag ook .
Ik hou het op de aardigheid😊 qua tarief hoor.

welkom Pim!!!

Welkom!

Welkom! Leuke collectie heb je; smalle polsen kunnen ook een zegen zijn (vintage!!) dus in zeker opzicht heb je een voordeel t.o.v. anderen :ok_hand: